Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha. "If you can't beat them, join them"

Mao, kjøp ski og gled deg over snøen(y)

Nope, har ski, fikk er par til jul for 19 år siden. De er ganske ubrukt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

post-26763-14440995639083_thumb.jpg

Muffins - 50kcal hver, 66.9% karb, 16.5% prot/fett, sånn ca.

Gode? yeah.

(jeg er enda ikke giftet bort, forresten ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Jeg er nesten 100% sikker på at det er dårlig gjort å ikke legge med oppskriften når du legger opp muffinsbilder på en søndag.

50gr bokhvetemel, 15gr bakekakao, 100gr banan (most), et egg, 1/2ts bakepulver, melk(jeg brukte kokosmelk) til rett konsistens sukrin gold og sukrinmelis til det er søtt nok. ca 13min på 200grader, varmluft :)

Kan bytte bokhvetemel med havremel/mer kakao, og banan med kesam/avocado. :) Jeg fikk 8muffins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Fortuity.

Etter en liten uke med sykehusmat fordi insomnia er dette sånn ca. det nærmeste man kan komme 'himmel på jord'.

[ATTACH]156793[/ATTACH]

... Ahh.

post-30998-1444099571227_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Livet er det som skjer mens man er opptatt med å legge andre planer"

Jeg har endelig fått inn i hode at jeg må slutte å være så snusfornuftig og starte å leve litt mer igjen.

Resultat, kjøpte motorsykkel, demonterte den, bygger prosjektet jeg har hatt lyst til i nesten 2 år. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Livet er det som skjer mens man er opptatt med å legge andre planer"

Jeg har endelig fått inn i hode at jeg må slutte å være så snusfornuftig og starte å leve litt mer igjen.

Resultat, kjøpte motorsykkel, demonterte den, bygger prosjektet jeg har hatt lyst til i nesten 2 år. :happy:

Respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...