Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei markløft bruker man jo ikke skive :p blir nok å spare de kronene til no anna morro :p

Kan noen anbefale meg ett kurant ikke altforkjempeutroliglatterligdyrt løftebelte? Kjente att på 160kg vare absolutt ett ønske fra kroppens side om att jeg sku handle ett sånt:p

Jeg kjøpte det beltet her da jeg var utkikk etter et rimelig belte. Ikke like bra som de dyre beltene, selvfølgelig, men fet funker greit. Blir ekstra billig om du ber at de skriver ned verdien på forsendelsen slik at du slipper toll ;) Tror grensa er på 350kr inkl. frakt nå fra nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt satt ut når jeg helt tilfeldig i jobbsammenheng møtte ei flott dame som en tredje person har prøvd å spleise meg med. Har ikke møtes før, men begge kjente hverandre igjen fra bilder. Klarte å si nei til en kopp kaffe, bare røret, og følte meg ganske teit etterpå.:(

Fikk melding fra tredjeperson, med spørsmål om det var meg hun hadde møtt, og hvis det var tilfellet så gjorde jeg vist et veldig godt inntrykk, og burde få ut fingern :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble helt satt ut når jeg helt tilfeldig i jobbsammenheng møtte ei flott dame som en tredje person har prøvd å spleise meg med. Har ikke møtes før, men begge kjente hverandre igjen fra bilder. Klarte å si nei til en kopp kaffe, bare røret, og følte meg ganske teit etterpå.:(

Fikk melding fra tredjeperson, med spørsmål om det var meg hun hadde møtt, og hvis det var tilfellet så gjorde jeg vist et veldig godt inntrykk, og burde få ut fingern :giggle:

Så få ut fingeren da!

foreslå kosetur på scooteren til Brighton!

We are the mods, we are the mods, we are, we are, we are the mods!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre mann kom bort til meg da jeg var midt i sumomark-himmelen/supersett med ettbeins hip thrust- helvete. Han lurte på hva jeg løftet og jeg svarte 70 kg (men unnskyldte meg med at jeg egentlig kan løfte mer enn det, men at arbeidssett er selvfølgelig lavere enn max-løft).. Han gjorde store øyne og responderte på de kiloene jeg løftet, da jeg tviler på at han fikk med seg min mumlende unnskyldning :p og så sa han "Oi!! Du er sterk!" Ha, that made my day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Vikar for gruppetime i dag!

Det er fortsatt ledige plasser, så om du er keen på å teste kettlebell, så er timen klokken 19.30 på Elixia Colosseum! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med eksamen for pt-sertifiseringen min nå, så gav beskjed til Børge. Fikk svaret:

"Hei Mia, det er flott - da satser vi på å ta deg med på opplæringen vår i februar (dato fastsettes snart) og at du kan komme i gang rimelig kjapt med salg av PT-timer :)

---

Mvh

Coach Børge A. Fagerli

www.borgefagerli.no "

Gleder meg!:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Kulene mine er tilbake fra Colosseum :love: dessuten er jeg allerede glad i jobben min - smiler så mye under timene, uten at jeg må tvinge det frem. kunder som faktisk jobber på alt de kan er helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...