Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En dame kommer til meg med intense korsryggsmerter og har fått med seg at jeg studerer osteopati. Hun har så store smerter at hun ikke får sove, og vet ikke sin arme råd. Tilfeldigvis var det behandlingsrom og benk på hotellet her. Tok seriøst 30 min bare å få henne ned på benken fordi hun hadde så vondt... Litt diverse artikulasjons- og bløtvevsteknikker og et knekk i korsryggen. Dama ser på meg som om jeg var en slags mirakelmann fra mars, hopper i armene mine og begynner nesten å grine. Hun går ut igjen av behandlingsrommet som en lek. Etterpå blir hun stående å prate om hvor fantastisk hun synes jeg er til resten av hotellet, haha :blush:

Dagens glade, uten tvil!!! This is why i study osteopathy :D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame kommer til meg med intense korsryggsmerter og har fått med seg at jeg studerer osteopati. Hun har så store smerter at hun ikke får sove, og vet ikke sin arme råd. Tilfeldigvis var det behandlingsrom og benk på hotellet her. Tok seriøst 30 min bare å få henne ned på benken fordi hun hadde så vondt... Litt diverse artikulasjons- og bløtvevsteknikker og et knekk i korsryggen. Dama ser på meg som om jeg var en slags mirakelmann fra mars, hopper i armene mine og begynner nesten å grine. Hun går ut igjen av behandlingsrommet som en lek. Etterpå blir hun stående å prate om hvor fantastisk hun synes jeg er til resten av hotellet, haha :blush:

Dagens glade, uten tvil!!! This is why i study osteopathy :D!

Så bra! :D

Kan godt fikse ryggen min i samme slengen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gikk av båten i Horten hvor pappa og lillebror på 4 sto og ventet.

Lillebror fikk øye på meg fra andre siden av plassen, rev seg løs og sprang mot meg med åpne armer og tårer i øynene (se for deg en romantisk film). Han kastet seg i armene mine, gav meg en klem og sa "jeg savner deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

:blush:

post-89-14440825857994_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som en sjarmerende liten kar :)

Han er rimelig skjønn! :D

Satt i bilen og sang "på låven sitter nissen" i sted, 4 år og kan teksten utenat - jeg er imponert! :p

Jaa, han var dritsøt!

Dere ber jo nesten om det :D

[ATTACH]3709[/ATTACH]

"På snø-dager, da blir det Jul! Når det lysemørkt ute på kvelden! Helst på lørdag..."

Tante sier: "Nå er det NOK, hører du ikke nå må vi sende øra dine på verksted!!!!"

Svein Erik svarer:" Nehei, det er jo lørdag kveldings nå da, verkstedet er stengt"

"Pappa, voksne som kjører reserbil reserfort kan miste barna sine... Hvis du kjører reserfort og kaster meg ut på vegen, mister du barnet ditt! Og hvis babyer ligger i vegen så blir mammaene vettskremte! Det er veldig dumt..."

post-89-14440825858519_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er rimelig skjønn! :D

Satt i bilen og sang "på låven sitter nissen" i sted, 4 år og kan teksten utenat - jeg er imponert! :p

Dere ber jo nesten om det :D

[ATTACH]3709[/ATTACH]

"På snø-dager, da blir det Jul! Når det lysemørkt ute på kvelden! Helst på lørdag..."

Tante sier: "Nå er det NOK, hører du ikke nå må vi sende øra dine på verksted!!!!"

Svein Erik svarer:" Nehei, det er jo lørdag kveldings nå da, verkstedet er stengt"

"Pappa, voksne som kjører reserbil reserfort kan miste barna sine... Hvis du kjører reserfort og kaster meg ut på vegen, mister du barnet ditt! Og hvis babyer ligger i vegen så blir mammaene vettskremte! Det er veldig dumt..."

hahahaha :D fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...