Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Koselig siste dag på jobb før juleferie i dag. Har vært mye stress på jobb de siste ukene, men kom i havn med alt til slutt :)

Familien samlet hjemme her. Senere i dag: spise god mat, pynte juletre, lage kaffe med nogo attåt :thumbsup: :)

Kjenner på den gode feelingen nå :)

Ønsker alle sammen her en god jul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk av båten i Horten hvor pappa og lillebror på 4 sto og ventet.

Lillebror fikk øye på meg fra andre siden av plassen, rev seg løs og sprang mot meg med åpne armer og tårer i øynene (se for deg en romantisk film). Han kastet seg i armene mine, gav meg en klem og sa "jeg savner deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

:blush:

[ATTACH=full]3708[/ATTACH]

Så herlig!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpna julegaven jeg fikk av min bestevennine litt tidlig, og seee hva jeg fikk!! :D :D Nå blir jeg hot på trening idag!!

Heldig!!! Fin mage også, btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig siste dag på jobb før juleferie i dag. Har vært mye stress på jobb de siste ukene, men kom i havn med alt til slutt :)

Familien samlet hjemme her. Senere i dag: spise god mat, pynte juletre, lage kaffe med nogo attåt :thumbsup: :)

Kjenner på den gode feelingen nå :)

Ønsker alle sammen her en god jul!!

God jul til deg også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treet skal pyntes som det siste man gjør før man legger seg natt til julaften. Jeg er så firkantet på en del sånne regler at jeg er glad jeg ikke skal ta noe jul inn her hjemme ;)

Har akkurat samme regelen hjemme hos meg :0) Ungene og jeg pynter det sammen rett før de legger seg på lille julaften :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er rimelig skjønn! :D

Satt i bilen og sang "på låven sitter nissen" i sted, 4 år og kan teksten utenat - jeg er imponert! :p

Dere ber jo nesten om det :D

[ATTACH]3709[/ATTACH]

"På snø-dager, da blir det Jul! Når det lysemørkt ute på kvelden! Helst på lørdag..."

Tante sier: "Nå er det NOK, hører du ikke nå må vi sende øra dine på verksted!!!!"

Svein Erik svarer:" Nehei, det er jo lørdag kveldings nå da, verkstedet er stengt"

"Pappa, voksne som kjører reserbil reserfort kan miste barna sine... Hvis du kjører reserfort og kaster meg ut på vegen, mister du barnet ditt! Og hvis babyer ligger i vegen så blir mammaene vettskremte! Det er veldig dumt..."

:D Ja, det er veldig dumt :0))) hehe Utrolig, barn har ett svar på det meste :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg glad for at jeg hadde mye krefter i knebøy. Tidligere pers er 180kg x 5 (2x kroppsvekt), men det er snart 10 år og to avrevne leddbånd i venstre kne siden. I dag kjørte jeg 150kg x 5 (1,62x kroppsvekt) på 6. settet, så ikke noe særlig glykogen igjen. Gikk ikke dypt nok, men har fremdeles krefter igjen i bena. Regner med å tangere persen før sommeren :D

http://www.youtube.com/watch?v=TGrMboAL6X0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm..."The Trouble With Testosterone"? Er du med i Ottar, eller? :eek:

Men...seriøst hadde det vært gøy å vite hva det er for noe, om det er ikke er evnukk-propaganda, da ;)

Hehe:D

Det er samme forfatter som har "why zebras don't get ulcers" som, etter hva jeg har forstått, går for å være den beste boken om stress og hvordan det påvirker kroppen.

Ser det er summary av hele boken her, men om jeg ser den selv så kommer jeg sikkert til å drøye det med å lese boken så prøver å begrense "spoilers".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter med bagen full av julegaver på vei hjem og har endelig julestemning etter å ha pakket inn gaver, fått julegave og -klemmer på jobb. Også ryktes det om en champagne-lunsj på jobb i romjulen :D

Heldig du er, da...Jeg mistet det lille jeg hadde av juleglede da jeg ringte moren min tidligere for å skryte litt av dagens fremgang i knebøy. Det var sånn ca like oppløftende som da jeg fikk høre at jeg hadde fått for mye muskler og det var stygt og da jeg bulket og fikk høre at det var på tide å slanke seg. Og dit skal liksom jeg i morgen for å spise julemiddag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FannyLor

I dag kom Camilla hit til Tønsberg, og vi hadde en kjempe hyggelig (nei to) julekaffe på favoritt kaffebaren min Bare Barista. Gikk deretter og shoppet og kikket litt før vi dro til bestemoren min og spiste, sjonglerte med mandariner og ølflasker og tok knebøy med Camilla på ryggen! God jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et ekstra skift på matvarebutikken jeg jobba i før jeg flytta i dag, så dagens glade blir at nesten alle kundene sa at det var godt å ha meg tilbake selv om det bare var for dagen =)

Ellers er det lillejulaften, treet skal straks pyntes og hele familien er samla.

Trur hele jula blir en "dagens glade"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er, da...Jeg mistet det lille jeg hadde av juleglede da jeg ringte moren min tidligere for å skryte litt av dagens fremgang i knebøy. Det var sånn ca like oppløftende som da jeg fikk høre at jeg hadde fått for mye muskler og det var stygt og da jeg bulket og fikk høre at det var på tide å slanke seg. Og dit skal liksom jeg i morgen for å spise julemiddag...

Mamma så nettopp over teknikken min på armhevninger og prøvde å finne ut hvorfor jeg alltid får vondt når jeg prøver å ta det, også lånte jeg pullupbaren hennes etterpå ;P

Neste gang du skal skryte av knebøy får du skryte til meg istedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...