Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du glemte å fete ut envesentlig del av quoten din også, Stig: "for VEL EN mnd siden".

Må ikke være så kritisk til alt vet du. Var vel den 7. november jeg møtte han, og tre kg muskelmasse på 6-7 uker er vel ikke så gale? :)

No offense, men jo, det er gale. Går nok dessverre ikke an med mindre han bruker hestebol, okseveksthormon og nærer seg på blåhvalsæd - dag inn og dag ut.

En grei pekepinn for en person som er forholdsvis greit trent vil være at det er mulig (med gode gener, bra trening, bra mat og nok hvile) å legge på seg maks 3-5kg muskler i året.

Poenget mitt er jo at det kan du jo fortelle han, så lærer han også noe ;) Konge at han er fornøyd uansett :) :thumbsup:

Vet ikke hva som er dagens glade - jeg er bare glad :D

Meen jeg gleder meg til å trene nå snart, hente pakke på posten, gå tur med søstern min som endelig har fått ferie oog faktisk kjenne litt på feriefølelsen(selv om jeg har hatt ferie ganske lenge nå :p )

Da tror jeg du må sjekke en gang til (med mindre du skal stille de kommende dager!?), det er nemlig faretruende lavt.

EDIT: legger ved et bilde av to jenter som begge har 15 % kroppsfett.

post-2287-14440825747479_thumb.jpg

post-2287-14440825746912_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offense, men jo, det er gale. Går nok dessverre ikke an med mindre han bruker hestebol, okseveksthormon og nærer seg på blåhvalsæd - dag inn og dag ut.

En grei pekepinn for en person som er forholdsvis greit trent vil være at det er mulig (med gode gener, bra trening, bra mat og nok hvile) å legge på seg maks 3-5kg muskler i året.

Poenget mitt er jo at det kan du jo fortelle han, så lærer han også noe ;) Konge at han er fornøyd uansett :) :thumbsup:

Da tror jeg du må sjekke en gang til (med mindre du skal stille de kommende dager!?), det er nemlig faretruende lavt.

EDIT: legger ved et bilde av to jenter som begge har 15 % kroppsfett.

[ATTACH=full]3598[/ATTACH]

[ATTACH=full]3596[/ATTACH]

Skal ta en måling til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må man ikke være pysete, hehe.

15% er under anbefalt for kvinner men hun har nok en del å gå på før det blir "faretruende" ;)

Uansett stor forskjell på 15% og under 10%.

Jeg har hørt at kvinner ikke bør være under 17%, men er det kun for "vanlige" jenter? Eller er 15% bare det man "stiller" med..?

Jeg er vel 75% eller no:p Har virkelig ikke peiling på sånnt..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva en fett% "bør" være på handler mest om at kroppens naturlige prosesser samt hormonbalanse skal fungere optimalt. Ved lav fett%, mye opp og ned i vekt og/eller overdreven trening er det mest klassiske tegnet på at man mister mensen og har et noe svingende humør/sinnstemning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mor har vaske gølvet og hennes mann har børi ved. Og dom ha sætt opp fuggelbånd og dom ha pynta tre. Så tar je på me skoa og tusler bort til dom. For je ska for pokker itte ha no j*vla julepynt hos me" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å si at jeg hengte opp fuggelbænd på tirsdag, med rød sløyfe rundt!!:D

Å tenke på deg med rød sløyfe der du henger opp fuggelbænd gjør meg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...