Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Send meg en PM, så skal jeg fikse detaljene til en god skredder. Kjøpte meg to dresser nå i høst - 4500 for to komplette :) Han lager skjorter også til en billig penge. Og det beste er at da passer det *din* kropp :)

Dang, gimmi. Får aldri dresser som er passelige. Passer de i låra er det plass til eit par stk ekstra av meg i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var ikke ille du :) Skal ha det i bakhodet til "mai dressen" må i boks, den skal forhåpentligvis være noe andre mål en dagens ;)

Han kommer tilbake i frebruar, og da får du dresser innen 8 uker. Han holder til i Thailand, men lager med "norsk" snitt og med bra stoff. Han har en manager her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk søstern min til å hjelpe meg i dag

[ATTACH]3646[/ATTACH]

Ye, vel og bra det :thumbsup: Men det visuelle kan ofte også fortelle en del. Det blir jo et slags helthetsinntrykk som blir summen.

Dessuten måler ikke slike klyper visceralt fett, og da er man jo allerede på bærtur :wub:

Men drit i alt dette da, du ser jo helt fabelaktig ut. SMASHING :whistling: Er jo tross alt det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i alle dager kan man plotre inn dette?

Brukte denne http://www.linear-software.com/online.html

Men som Oddis sa så er det en god(bedre) måte å måle fremgang på enn vekt og målebånd alene. Selv om %tallet ikke stemmer med realiteten er det iallefall et estimat :)

Viceralt fett tror jeg ikke er et tema hos meg i grunn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...