Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Nå endelig har jeg fått begynne skikkelig markløft etter hofteskaden min. Har sysla litt på 35 kg et par økter for å bare trene opp bevegelsen igjen, men i dag ENDELIG fikk jeg legge på mer vekt og tok 55. Det er ikke helt på 70 som jeg var på før skaden, men nå kjente jeg i alle fall at jeg løftet noe <3

Også klarte jeg styrkemålene til politihøyskolen i dag! Sa til PT-en min at jeg hadde lyst å prøve meg på kravet for ett poeng bare for å sjekke ... også gikk det dritbra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Den lille "ekstravekten" som har hengt igjen etter en noe butchet diett på en måned på grunn av flytting har endelig bestemt seg for å samarbeide med meg. Jeg hater og føle meg puffy :unsure:

2 1\2 bokprosjekt på gang samtidig. Rakk ikke nanowrimo, men har forlengst passert det stadiet. Veldig on\off, men jævlig moro lell ;)

Andre bra ting? Å casually småflørte opp ei frøken på toget som virket jævlig interessant (og overraskende til min smak på utseende også), og hele turen var generelt utrolig trivelig (ca 2 timer med tog), etter år med sosialangst, pluss en god tone med noen frøkner på si..? Slår en strek i boka for personal improvement i dag, ass :sneaky: (hvorfor har jeg på følelsen av et en slik setning hadde garantert gjort minst en kvinne forbanna? :whistle:)

17788327-17788329-large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...