Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne du tatt bilde fra litt lenger avstand ? Så ein kan sjå heilheta med resten :)

Kan forsøke å gjøre det i morgen når det er litt lysere ute, vaskehjelpen har vært innom (siste vask før nyttår, så var litt stress med å få glassmesteren til å komme *før* vaskehjelpen :p ) og jeg har fått ryddet på plass. Det er en del silikon som skal herde, så kan ikke sette ting på hylla enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger her med febersyk unge som sover tungtog med godt tak rundt pappas arm. Dette er ikke dagens glade.

Men dette er:

Jeg er så utrolig fornøyd med livet mitt.

Jeg har en fantastisk datter, en utrolig kone, jobben er bra. Jeg er godt fornøydmed meg selv. Og etterpå blirdet ribbe til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger her med febersyk unge som sover tungtog med godt tak rundt pappas arm. Dette er ikke dagens glade.

Men dette er:

Jeg er så utrolig fornøyd med livet mitt.

Jeg har en fantastisk datter, en utrolig kone, jobben er bra. Jeg er godt fornøydmed meg selv. Og etterpå blirdet ribbe til middag.

^^ liker på grunn av alt frem til at du skal spise ribbe, din jævel. Jeg går glipp av to julebord, så for meg blir det kun èn ribbemiddag i år...blech...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastikkorta overlevde den sorte fredda'n, alle julegaver var dessuten innkjøpt i forkant, og biff av elg til kvelden. Hakke spist rødt kjødt på leeeenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk endelig levert glassplatene til kjøkkenveggene i dag - helt hvitt, bortsett fra over vasken og komfyren der jeg laget egen grafikk for å bryte litt opp. Nå mangler det bare å skjule en ledning i taket.... :D

[ATTACH]154541[/ATTACH][ATTACH]154542[/ATTACH]

Det der så inmari kult ut. Pusset opp kjøkken selv for en tid tilbake. KAOS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig levert glassplatene til kjøkkenveggene i dag - helt hvitt, bortsett fra over vasken og komfyren der jeg laget egen grafikk for å bryte litt opp. Nå mangler det bare å skjule en ledning i taket.... :D

[ATTACH]154541[/ATTACH][ATTACH]154542[/ATTACH]

bare husk og fug mellom glassa, for om du ikke gjør det kommer jo vannet og anna smuss bakom glassa:p

blei stilig detta der.

Vi har levert masse slikt, blitt veldig poppis med glass på bakveggen om dagen, men dog mest i lakkert glass i ønsket farge:) ikke så mange som tørr kjøre på med fotoprint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^ liker på grunn av alt frem til at du skal spise ribbe, din jævel. Jeg går glipp av to julebord, så for meg blir det kun èn ribbemiddag i år...blech...

heldig du som kan eta ribbe...

jeg ELSKER ribbe, men de siste 2 årå(før ifjor) har jeg alltid blitt så sjukt dårlig i magen fra romjula og ut midten av januar.. .

har liksom ikke vilt innse det, men trolig alergisk mot ett eller annet som man får for mye av når man spiser ribbe(Bacon går jo fint) fikk det iofs bekreftet da jeg var i 40 årslag i august og da vare jo seff heltgrilla gris på menyen, oh beehold de to neste ukene vare mage kramper og smerter fra helvette:p

så jeg holder meg unna ribbe :( ikke dagens glade akkurat)

men tinga jeg bestilte på blackfriday er allerede på postkontoret og skal hentes etterpå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Sexylubben83

Det kan hende du reagerer på kombinasjonen av mye fett + mye søtt? Det gjorde mamma før, og vi har derfor kuttet ut ribbe på juleaften til fordel for kalkun, også spiser vi litt mindre søtt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så inmari kult ut. Pusset opp kjøkken selv for en tid tilbake. KAOS!

Ja, var noen kaotiske dager spesielt mens selve kjøkkenet ble renovert. Alt måtte inn i stua og skulle liksom lage all mat i mikro i over en uke ;)

bare husk og fug mellom glassa, for om du ikke gjør det kommer jo vannet og anna smuss bakom glassa:p

blei stilig detta der.

Vi har levert masse slikt, blitt veldig poppis med glass på bakveggen om dagen, men dog mest i lakkert glass i ønsket farge:) ikke så mange som tørr kjøre på med fotoprint:)

Ja, jeg hadde lyst på noe eget...Men jeg spurte glassmesteren og de ville ikke bruke silikon mellom glassene. For det første skal det visstnok være tett når det står så kloss inntil hverandre og så er det visst et problem med at silikonen kan skape bobler i filmen bak...

heldig du som kan eta ribbe...

Sexylubben83

Det kan hende du reagerer på kombinasjonen av mye fett + mye søtt? Det gjorde mamma før, og vi har derfor kuttet ut ribbe på juleaften til fordel for kalkun, også spiser vi litt mindre søtt. :)

Jeg ville også sjekket om det kanskje er sukkeret som gjør noe. Ribbe er jo i prinsippet bacon som ikke er skivet opp - så det burde du jo tåle. Men det blir jo mye brød og andre karbohydrater som kan gjøre sitt. Forsøkt å holde deg unna gluten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, var noen kaotiske dager spesielt mens selve kjøkkenet ble renovert. Alt måtte inn i stua og skulle liksom lage all mat i mikro i over en uke ;)

Ja, jeg hadde lyst på noe eget...Men jeg spurte glassmesteren og de ville ikke bruke silikon mellom glassene. For det første skal det visstnok være tett når det står så kloss inntil hverandre og så er det visst et problem med at silikonen kan skape bobler i filmen bak...

Jeg ville også sjekket om det kanskje er sukkeret som gjør noe. Ribbe er jo i prinsippet bacon som ikke er skivet opp - så det burde du jo tåle. Men det blir jo mye brød og andre karbohydrater som kan gjøre sitt. Forsøkt å holde deg unna gluten?

ahh er det foliert på baksiden? ikke lakkert? silikon kan nok fucke opp folie ja men er det lakk så skal det ikke gjøre noe, også får man tak i krystall klar fugemasse som ikke inneholder eddik som vanlig silikon, det ville jeg skaffet og slengt på litt mellom glassene, vann kommer inn overalt så lenge det ikke er en form for fuge:)

spiser ikke spess mye mer brød i jule sesongen kontra de 6 skivene på jobb og 3 skiver til kvelds hver dag:p

virker som att det er Fettet i ribba som jeg reagerer på,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...