Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Nei, whisky og whiskey er faktisk ikke det samme. Skottene er iallfall opptatt av dette.
•Countries that have E’s in their names (UnitEd StatEs and IrEland) tend to spell it whiskEy (plural whiskeys)

•Countries without E’s in their names (Canada, Scotland, and Japan) spell it whisky (plural whiskies)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Klarte å stå 7 minutter med jerk i dag. :happy: #stolt :giggle:

du var KJEMPEflink!

Jeg har min tredje tunge uke på rad, og økten gikk over all forventning! Har til og med mulighet for mer volum, for jeg kjenner det ikke i beina en gang. Dessuten gikk det fintfint med belte på alle settene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katteoppdretteren vi var på besøk hos sist helg har tilbudt oss å ta over ei av de voksne kattene hennes. Den trives ikke så godt i huset med mange katter i så hun ville at den skulle komme til et litt roligere hjem, men gjerne sammen med en katt til. Det føles som en utrolig tillitserklæring at hun etter å ha møtt oss en gang vil omplassere en av kattene sine til oss.

I tillegg har vi meldt interesse for en kattunge fra en annen oppdretter som er leveringsklar i november, og etter å ha nevnt det for henne sendte hun en mail til henne for å anbefale oss ^^,

Så nå ser det ut til at vi muligens ender opp med to katter i stedet for en etter hvert :love:

Og det som er ekstra greit er at katta som evt. skal omplasseres vet vi allerede at kjæresten min ikke reagerer på i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katteoppdretteren vi var på besøk hos sist helg har tilbudt oss å ta over ei av de voksne kattene hennes. Den trives ikke så godt i huset med mange katter i så hun ville at den skulle komme til et litt roligere hjem, men gjerne sammen med en katt til. Det føles som en utrolig tillitserklæring at hun etter å ha møtt oss en gang vil omplassere en av kattene sine til oss.

I tillegg har vi meldt interesse for en kattunge fra en annen oppdretter som er leveringsklar i november, og etter å ha nevnt det for henne sendte hun en mail til henne for å anbefale oss ^^,

Så nå ser det ut til at vi muligens ender opp med to katter i stedet for en etter hvert :love:

Og det som er ekstra greit er at katta som evt. skal omplasseres vet vi allerede at kjæresten min ikke reagerer på i det hele tatt.

When in doubt ;get ALL the cats! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket ryggen i speilet i dag, og fikk en gledelig overraskelse etter 1 mnd på x-pressprogrammet :D Den ser mye bedre ut enn den har gjort på lenge selv om jeg har spist masse usunn mat og diverse whooopiiii!!

[ATTACH]151689[/ATTACH]

Ikke verdens laveste fettprosent akkurat, men jeg liker formen og det som ligger under der

post-4794-14440989199151_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket ryggen i speilet i dag, og fikk en gledelig overraskelse etter 1 mnd på x-pressprogrammet :D Den ser mye bedre ut enn den har gjort på lenge selv om jeg har spist masse usunn mat og diverse whooopiiii!!

Ble optimistisk jeg nå med tanke på at jeg nylig har starta på samme programmet selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...