Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har løpt!

Første gong på 4 månadar, og berre 4 x 500 meter - men eg er i gang igjen etter siste skade. :)

Har og fått løpeprogram for dei neste 6 vekene, jippi!!! :D

Edit (dagen etter): Gangsperr i leggane! Jippi!!! :rolleyes: Ingen vondter i pirifomis eller kne! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne AWESOMME besteforeldre! Mormor er 75 år og går tur sammen med morfar hver eneste dag. Og de går ikke i sånt snegletempo som alderen skulle tilsi. I tillegg trener hun styrke og er på spinning 2 ganger i uken, pluss at min spreke morfar på snart 80 (!) år løper i skogen 2-3 ganger i uka! Må si jeg er stolt av de ! :love:

Også lager de alltid så digg mat. Og er like momsete i forhold til godis som meg. HIhihihiih <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt her i stolen min isted og følte plutselig en massiv intern mangel på Pepsi Max. Har følt meg litt puffy etter et noe lugubert kosthold siste ukene.. kremt. grunnet flytting og massive forandringer jevnt over så tenkte at fuck it - jeg lager en liten spasertur av det. Få på rette musikken og litt good stuff.

Labbet de noe oversizede labbene mine opp på den lokale Remaen, og gjorde en livsnødvendig restock av supplies for kvelden. På veien tilbake tok jeg en liten omvei da det begynte plutselig og regne, og et kvart århundre på det hardeste og sureste vestland kunne fortelle meg akkurat hva dritt dette var, selv om dette er på det søteste østland. Så tilfeldigvis en liten sweetspot under pallisadene på den lokale kirken, og lagde meg en liten place inne j hjørnet der.

Og, akkurat som forventet, glimtingen jeg hadde skimtet i bakgrunnen kom nærmere og nærmere. Resultat: Jeg sitter og beskuer, med pissregnet en meter fra føttene mine, en gigantisk og meget pissvåt kollosal kobber-ornament på den hvite kirkeveggen. Ambiance; gud som klikker fullstendig fra skaftet to meter over huet mitt, med lynglimt du faktisk ble flashet av og torden som ticklet deg langt ned i halsen.

Hadde det komt noen i et munkekostyme da hadde jeg, både metaforisk, symbolsk, direkte og bokstavelig talt, driti meg helt ut :D

Livet er tydeligvis en up-and-go opplevelse :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen kommer hjem en tur i helga:) og besøker mamma'n og pappa'n sin. Da skal han tvangsfores med hjemmelaget lasagna, pizza og sushi. Og snop. Masse snop. Jajamensann, Stilken er i hundre folkens, sneipen bor i utlandet og er alt for skjelden hjemme:( men nå blir det bra:)

Får dere halvparten så god helg som meg, så får dere jammen ei god helg dere også! God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, deilig høstvær! Det lynes så hardt at jeg blir blendet - og hele blokka rister i tordenværet :D

Merket det smalt ja… spesielt siden fru Stilken flyttet seg fra motsatt side av huset og inn i armkroken min på den tiden lynet brukte på å blinke… jeeezzz for en aks dama har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...