Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

I dag trente jeg snatch og jeg stod 8min med 16kg!! (bytte hvert 1/2 min, men allikevel - fjerde gang jeg trener med 16)

Dessuten KLARTE JEG Å BØYE ALBUEN

hah, det har jeg prøvd å klare i 4mnd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Du er RÅÅÅÅÅÅÅ! Sinnsykt bra jobbet:happy:(y):D <3

<3<3 takk! Jeg har aldri vært så glad for å klare å bøye albuen min før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hohoho :D surfet på finn no- torget.....leter etter sommerdekk og felg til nye bilen :p

så ser eg en 40 minutt gammel annonse- nokian hakkapelita r2 pigg fri vinterdekk til 3000kr. finner ut at mine vinterdekk er 7 år gamle. surfer på nettet...finner ut at samme dekka koster fra 6500 til 8000 kr her i fredrikstad området xD hopper i bilen...og får tak i dekka i Oslo :D FUCK YEAH...money saved :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gåen i ryggen. Ba om forslag til alternative øvelser her inne. Og det fikk jeg gitt, gode råd og forslag faktisk. Det er flott det. Og det gjør en bedriten dag til en god dag, når folk tar seg tid og bryr seg litt, takk alle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...