Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter sprengt og sliten i sofakroken. Men på en god måte Jogget 6 km, hadde en time med hardcore yoga, har spist en halv hjemmelaget pizza og Bounty Muffins mens vi har kost oss med filmen Horns.

Nå skal bare magen få fordøye litt før søndagens 3.økt; Boksing :) Greit å ha egen personlig coach med mannen som holder puter for meg og lar meg gjennomgå steinharde økter så svetten spruter. No mercy. Blokker jeg ikke så får jeg dæng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ei kjempekoselig helg hjemme hos svigers ^^, Gåtur i finfint terreng både i går og i dag, og i dag ble det middag ute før vi dro hjem.

Før vi dro ble jeg og dratt med på et fryserraid med "svigermor" og resultatet ble at det ble med masse torskefilet, ca. 1 kg hvalbiff, et helt fenalår og ca. 1 kg rundbiff av hjortekalv. Mmmmm.... maaaaat :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Dag 1 av 9831493284 med forhåpentligvis sunnere kosthold er overlevd (tror jeg, kvelden er enda ung).

2) Skal til India om 2,5 måneder!!!!!

3) Skal til Bergen og leke student igjen

4) Porsjonsposene med havregryn som jeg kjøpte med fra Latvia smaker himmelsk!!! Bør få minst 50 i fitnesscreds for å ha med 20 poser havregryn i bagasjen hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google Play Music vartet opp med Soca-playlist på vei til jobben i dag (ja, noen ganger trykker jeg bare på litt random "radio"-valg der inne). Ikke skuffet.. Fikk knallåta da jeg skulle gjennom Helsfyr t-banestasjon, nesten så jeg begynte å danse igjennom der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...