Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en dårlig vert som bare jobber når PhoenixCircle er på besøk, men nå er jeg bare litt kontorarbeid unna å henge - og vi skal ha det så kjekt sammen med lille pusen. Lille pusen er Natalie.

Jaja, i dag kom eg i det minste ikkje i "dagens negative"!

PS: er det ein uvane å sjekka fb mellom setta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannlegen syns jeg er macho som foretrekker å borre uten bedøvelse. Tar det som et kompliment :barefoot:

Kan vel være begge deler. Jeg fikk jo kjeft fra osteopaten om noe tilsvarende - for hadde jeg gitt meg når det gjorde litt vondt hadde jeg ikke trengt å kjøre knebøy som en fotballspiller i flere måneder (les: veldig lett og ikke så dypt :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre gang jeg blir spurt om jeg driver med styrkeløft. Helt uavhengig av hverandre, to forskjellige mennesker, på to forskjellige steder :D

Det er fordi du begynner å få skikkelig datass det vettu; beste og enkleste kjennetegn å identifisere styrkeløftere på^^;

Du har ikke lyst til å prøve deg på styrkeløft da? :angelic:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurelius Haha :D Takk! Tja, vet ikke, da må jeg jo ha løftesko osv. Koster penger :/

Det hjelper veldig godt på knebøyen å bøye med løfteskoa ja,enten man trener styrkeløft, olympisk løft elle bare vanlig knebøy, men det er jo først om man skal delta på stevner og sånn at man_MÅ_ ha løftesko. Ingen stopper deg i døra for noe som helst hvis du møter opp med interesse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper veldig godt på knebøyen å bøye med løfteskoa ja,enten man trener styrkeløft, olympisk løft elle bare vanlig knebøy, men det er jo først om man skal delta på stevner og sånn at man_MÅ_ ha løftesko. Ingen stopper deg i døra for noe som helst hvis du møter opp med interesse:)

Sant det! Får vurdere og se hva lysten sier. Enn så lenge storkoser jeg meg med det jeg gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Åhhh (': jeg må trene tidlig oftere! En jente kom bort til meg for å hente magnesium, og sa at "du ser så tøff ut her du står at det er sykt motiverende!" Litt senere sa en annen at "oj, er det 2x14? Du er kjempesterk!"

Coach har 10timer med elever uten pause i dag, og kom tidlig for å se/hjelpe meg!

Dessuten hadde jeg økt med belte og det var superbehagelig selv om jeg revnet på albuene. Jeg snatchet 6min med 16kg, og det er tredje gang jeg trener med det! I kveld skal jeg på restaurant og teater (':

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...