Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Whaaat, det er helt vilt :p har som sagt akkurat begynt, så jeg har minst sju igjen... vel vel, høsten er fortsatt ung ;)

Ja, det gikk veldig kjapt i år, har bare vært to byturer i det siste, men siden jeg visste hva de fleste ønsket seg så var det igrunn temmelig enkelt ;) Nå er det bare mannen igjen, er alltid vanskeligst det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare en julegave igjen :D

Jeg nekter å anerkjenne noe som helst som har med jul å gjøre før bursdagen min er gjennomført. Jeg har også en tendens til å boikotte så mange butikker som mulig av dem som setter ut julegodt (spesielt de som i tillegg har juleting med særskrivingsfeil - jeg har aldri forstått hvorfor man skal jule hverken marsipan, gaver eller trær) før 01.12...:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å anerkjenne noe som helst som har med jul å gjøre før bursdagen min er gjennomført. Jeg har også en tendens til å boikotte så mange butikker som mulig av dem som setter ut julegodt (spesielt de som i tillegg har juleting med særskrivingsfeil - jeg har aldri forstått hvorfor man skal jule hverken marsipan, gaver eller trær) før 01.12...:mad:

Det er unntak for julemarsipan, den vil jeg ha tidlig - ellers kan de godt vente med alt julestash for min del .

Finnes den alt forresten ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er unntak for julemarsipan, den vil jeg ha tidlig - ellers kan de godt vente med alt julestash for min del .

Finnes den alt forresten ????

Er ikke sikker. Jeg forsøker å ikke lete, men i fjor var den i butikker og bensinstasjoner allerede i oktober. Hovedgrunn til at det plager meg - når julen kommer er den gammel og smaker ikke godt lengre :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All planlagt trening for veka er gjennomført, har bl.a. hatt ein dritgod boksetime med PT og ei vanvittig god svømmetrening siste 20 timar (+ ei rehabøkt...). Nå er eg på veg til BERGEN (finaste byen i Norge!) for ei mental og fysisk deloadhelg. :D

Ingen trening, og spis (nesten) det eg vil. Skillingsbolle!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...