Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fortuity.

Date me? :love: Jeg har ett så avslappet forhold til 17. Mai, hadde vært mcawesome å se film.
Vel, selvsagt. :happy: Det får bli straks jeg når sivilisasjon etter endt vandring; men den som venter på noe godt, og så videre..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa

Dagens glade (og fredagens gode gjerning): fanga opp i lunsjen på fredag at ein kollega hadde symptom etter løping som eg kjente igjen (plantar fasciittis). Så eg tipsa han om tøyeøvelsar og rulling av føttene. Han har gjort dette i helga, og kjenner allereie betring. Bra at mine skadeerfaringar kjem til nytte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GoT på tv-en, kaffe og kake (verdens beste) til frokost. :joyful:

(Og jeg fikk lillebror til skolen og matte-eksamen uten noe større krangel - faktisk var det overraskende enkelt! Blir vel slik da han har jobbet kjempebra med gamle eksamensoppgaver hele helgen.)

GoT :love: (men det får bli min morgendagens glade, for i dag blir det trening) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens andre glade: fikk løftet opp og bært inn nye vaskemaskina på 80 kg åleine! doublewin!

uhandterbar som pokker. mangler noen cm på hendene.... knyttet tau rund pakningen på maskina...og løfta den på ryggen! sku nesten ha tatt noen SQUATTSSSSS siden maskina var meget LOWBAR :nailbiting::hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, jeg trenger også vaskemaskin ;-)

aaw høney :giggle::love:

kluet er visst å finne en vaskemaskin....sjekke på internett om dem har det på lager, komme til butikken og si- eg vil ha den maskina...så kan det hende du får en bedre maskin til samme pris + -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips, jeg trenger også vaskemaskin ;-)

Om du trenger vaskemaskin / o.l. , ville jeg annbefalt å :

Sjekke på "rød dag tilbudene til elkjøp og lefdal", evnt stikke innom elkjøp/lefdal og sjekke ut reklamasjonsvarene. Er utrolig mange som kjøper hvitvarer i feil farge, og at de f.eks ikke passer inn i de innebygde løsningene folk er så glade i :p Sparte noen tusenlapper på det når jeg måtte handle inn hele kjøkken/vaskerom for et halvt år siden ^_^

(Og ja, alltid sjekk nettpris. Om varen koster mindre på nett enn i butikk, får du alltid nettpris om du er obs på det :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger vaskemaskin / o.l. , ville jeg annbefalt å :

Sjekke på "rød dag tilbudene til elkjøp og lefdal", evnt stikke innom elkjøp/lefdal og sjekke ut reklamasjonsvarene. Er utrolig mange som kjøper hvitvarer i feil farge, og at de f.eks ikke passer inn i de innebygde løsningene folk er så glade i :p Sparte noen tusenlapper på det når jeg måtte handle inn hele kjøkken/vaskerom for et halvt år siden ^_^

(Og ja, alltid sjekk nettpris. Om varen koster mindre på nett enn i butikk, får du alltid nettpris om du er obs på det :) )

akkurat fra Lefdal eg kjøpte. sku ha en bosh maskin som ligger til 5995 ellers, men er på "tilbud" nå- 4995kr. kom dit og sa eg skal ha denne maskinen- selv om eg har sjekka og vet dem ikke har dem på lager....:roflmao::nin:

Ikke min feil at eg får tilbudt en bedre maskin til 5500...som koster 6995kr:P var vel det at eg "trengte" maskina idag"..:nin: selv om eg har vasket all klærne hos mine foreldre- just in case det ville ta noen dager å få inn en ny maskin :nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat fra Lefdal eg kjøpte. sku ha en bosh maskin som ligger til 5995 ellers, men er på "tilbud" nå- 4995kr. kom dit og sa eg skal ha denne maskinen- selv om eg har sjekka og vet dem ikke har dem på lager....:roflmao::nin:

Ikke min feil at eg får tilbudt en bedre maskin til 5500...som koster 6995kr:p var vel det at eg "trengte" maskina idag"..:nin: selv om eg har vasket all klærne hos mine foreldre- just in case det ville ta noen dager å få inn en ny maskin :nin:

Og så er det jo slik at elektronikkkjeder er noen av de som har "mest å gå på" når det gjelder utsalgspris. Er en grunn til at om du f.eks skal ha alt av hvitevarer osv, så kan de fint "kutte " 5-10-15 lapper lett for at du skal kjøpe alt hos dem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det jo slik at elektronikkkjeder er noen av de som har "mest å gå på" når det gjelder utsalgspris. Er en grunn til at om du f.eks skal ha alt av hvitevarer osv, så kan de fint "kutte " 5-10-15 lapper lett for at du skal kjøpe alt hos dem :p

det kan godt hende, men tror ikke det er så mange kunder som kjøper komfyr, platetopp, kombi kjøl/frys, micro, oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel + eventuell fryseboks :p fryktelig dyrt å kjøpe alt på engang ;)

men det er alltid lurt å spør om rabatt- sprø man så kansje man får- spør man ikke- De nada:hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan godt hende, men tror ikke det er så mange kunder som kjøper komfyr, platetopp, kombi kjøl/frys, micro, oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel + eventuell fryseboks :p fryktelig dyrt å kjøpe alt på engang ;)

men det er alltid lurt å spør om rabatt- sprø man så kansje man får- spør man ikke- De nada:hilarious:

Sant nok :p

Liker godt å kjøpe demovarer / reklamasjon jeg ^_¨ Ofte ned i 30-50% rabatt da, og jeg bryr meg ikke om f.eks TVen min har stått til utstilling i 3-4 mnd i butikken ;-)

Var med en kompis å kjøpte 60" akkurat. Han hadde funnet en til 8000 plasma (noe skrot), så jeg spurte om de ikke hadde noe demovarer fra fjoråret som måtte ut. Han fikk en Samsung LED oprinnelig pris 18000, for 10 000, og all garanti osv var inkludert ;) Money well spent^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...