Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Sant nok :p

Liker godt å kjøpe demovarer / reklamasjon jeg ^_¨ Ofte ned i 30-50% rabatt da, og jeg bryr meg ikke om f.eks TVen min har stått til utstilling i 3-4 mnd i butikken ;-)

Var med en kompis å kjøpte 60" akkurat. Han hadde funnet en til 8000 plasma (noe skrot), så jeg spurte om de ikke hadde noe demovarer fra fjoråret som måtte ut. Han fikk en Samsung LED oprinnelig pris 18000, for 10 000, og all garanti osv var inkludert ;) Money well spent^_^

hehehe, ja eg var en runde rundt om i elektrobutikkene etter "demovarer" eller som har blitt skadet/returnert eller noe sånt :) men var kunn av den billigste sorten- en vaskemaskin skal no var ei 10 år tenker eg :)

har snoka rundt på finn.no. også. var ikke mye spennedne å se der. fann en splitterny miele vaskemaskin til 6000kr i oktober...kosta 11000 i elkjløp, selgeren var tom for peng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe, ja eg var en runde rundt om i elektrobutikkene etter "demovarer" eller som har blitt skadet/returnert eller noe sånt :) men var kunn av den billigste sorten- en vaskemaskin skal no var ei 10 år tenker eg :)

Ahh, her på Elkjøp Forus og Lefdal, så har de mye. gjerne en 10-15 av både kjøleskap, vaskemaskin, oppvask og alt :-) og da gjerne i prisklasse fra 1500-15 000 :-) hehe ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er en knupp! Tusen takk!!!

My pleasure ^_^ Bare husk å sjekke på Elkjøp og Lefdal og for reklamasjons/ demovarer ;) Er du heldig der, sparer du fort 50% av pris. Og du får jo med garanti og hele pakka ^_^ (Og helgetilbudene på nettsidene deres. fredag kveld -> søndag kjører de egne kampanjer som er billigere enn de i kundeavisen. Og så bare plukker du opp varene på mandagen ^_^) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My pleasure ^_^ Bare husk å sjekke på Elkjøp og Lefdal og for reklamasjons/ demovarer ;) Er du heldig der, sparer du fort 50% av pris. Og du får jo med garanti og hele pakka ^_^ (Og helgetilbudene på nettsidene deres. fredag kveld -> søndag kjører de egne kampanjer som er billigere enn de i kundeavisen. Og så bare plukker du opp varene på mandagen ^_^) :-D

Når kommer du til Kristiansand for å hjelpe meg i jakten på vaskemaskinen?! :rolleyes: Nå jeg jeg vært 5 timer på IKEA, Skeidar, Miljøringen, Living... You name it! Jeg trenger også en sofa, kjøkkenbord+stoler osv osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens første glade ; #fitnesskaffe! :D

Dagens andre glade ;Fikk tilbud på hybel! :D:D fullt møblert; eneste kjipe er at det er i femte etasje, og at man må gå via badet for å komme inn på rommet. Men fuck det,fem tusen i mnd for å bo på st.hanshaugen; jatakk!

Dagens tredje glade ; stod en time for lenge på parkeringen, uten å få bot:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nede og trente sammen med noen styrkeløftere på en klubb her i nærheten som jeg ble anbefalt å ta turen innom. En av de kom på 3 plass i EM for noen år siden til og med - awesome. Ble kalt sterk av de (like wut, sykt gøy syntes jeg) og de spilte metal på høyttalerne. :love: Skikkelig hyggelige folk, gleder meg til å dra dit igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...