Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Har bestilt flybilletter woho!

En dag igjen til helg woho!

To dager til jeg kan gå med ny kjole og drikke soloen jeg kjøpte i dag woho!

Meldt fint vær i helgen woho!

En uke til potensielle langturer i fin natur woho!

21 dager igjen til sommerferie woho!

WOHO, dere, WOHO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestilt flybilletter woho!

En dag igjen til helg woho!

To dager til jeg kan gå med ny kjole og drikke soloen jeg kjøpte i dag woho!

Meldt fint vær i helgen woho!

En uke til potensielle langturer i fin natur woho!

21 dager igjen til sommerferie woho!

WOHO, dere, WOHO!

WOHOOOO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Kom opp i engelsk skriftlig eksamen, noe som vil si fri fra muntlig!

-På grunn av eksamen får jeg utsettelse på to store avslutningsoppgaver jeg har hatt uttallige panikkanfall over de siste to dagene.

-Er snart ferdig med min siste oppgave i mediekommunikasjon på VG2.

-Skal ut med en god venninne jeg ikke har sett så mye i det siste.

-Har fått stipend som vil si at jeg er midlertidig rik, og skal kanskje besøke en 'kompis' i Stavanger neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgresultatet i India! Inspirerende valgkamp av statsministerkandidat Narendra Modi, som vant med største majoritet siden 1984. Han har drevet en enorm mobilisering av velgerne via sosiale medier, og dette beviser at det funker! Flere førstegangsvelgere har stemt i år enn noensinne tidligere. Politikk er gøy, og i kveld skal den nye regjeringa drikkes inn. (y)

Edit: http://www.buzzfeed.com/sirajdatoo/how-facebook-and-twitter-won-the-indian-elections

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillebror på 16 som har ad/hd, fikk beskjed i går om at han kom opp i matte i eksamen på mandag. Jeg hadde tilfeldigvis besøk av ei veldig god venninne som er mattelærer da jeg fikk vite dette, så jeg spurte henne om hun kunne hjelpe han litt i helga. Hun sa "Ja, så klart!" og har til og med vært på skolen hans i 4 timer i dag for å få så mye ut av skoledagen som mulig. Da jeg hentet han, sa han at det hadde gått helt fantastisk bra, og jeg sitter nå og hører på at de jobber med ligninger. :lol:

Dette er virkelig dagens glade, for gutten eier ikke konsentrasjon og klarer ikke å ta i mot hjelp fra familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fortuity.

Mowgli (katt) med et eksponeringsbehov lik sin eier, samt nytt leketøy.

post-30998-14440980001846_thumb.jpg

.. Som er laget for mennesker med litt større håndledd enn meg selv. #FinSensur.

post-30998-14440979999934_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...