Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når kommer du til Kristiansand for å hjelpe meg i jakten på vaskemaskinen?! :rolleyes: Nå jeg jeg vært 5 timer på IKEA, Skeidar, Miljøringen, Living... You name it! Jeg trenger også en sofa, kjøkkenbord+stoler osv osv....

Skal til kristiansand i sommer, om det ikke haster ? ;-) hehe.

Er du ute etter møbler har vi butikker i Stavanger som selger reklamasjonsvarer / utgåtte modeller.

Bl.a. en som heter Interstil Møbler. Der finner du eksempelvis designer / sofaer til 20-40 tusen, som er for ca halv pris, pga f.eks et hakk i et ben o.l. Mye utstillingsmodeller av tidligere topp-møbler ^_^

Så er et "lagerutsalg"av møbler.. utrolig mye artig der ;-)

Har dere noe slikt i kristiansand? , ellers må du vel leie en varebil og ta turen hit :-P

Dagens glade : Våknet av meg selv 1 time før jobb.

Dagens negative : Hadde kun sover 3 timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da! Enkelte av de var jo riktig så spenstige :whistle:

Åja, han ene er helt sikker på at han kan tilfredstille mine lyster, og han andre som var "råkjekk" trengte nudes for å se hva han hadde å jobbe med :hilarious:

Absolutt dagens glade å lese gjennom meldingene, så tusen takk dere (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til kristiansand i sommer, om det ikke haster ? ;-) hehe.

Er du ute etter møbler har vi butikker i Stavanger som selger reklamasjonsvarer / utgåtte modeller.

Bl.a. en som heter Interstil Møbler. Der finner du eksempelvis designer / sofaer til 20-40 tusen, som er for ca halv pris, pga f.eks et hakk i et ben o.l. Mye utstillingsmodeller av tidligere topp-møbler ^_^

Så er et "lagerutsalg"av møbler.. utrolig mye artig der ;-)

Har dere noe slikt i kristiansand? , ellers må du vel leie en varebil og ta turen hit :-P

Dagens glade : Våknet av meg selv 1 time før jobb.

Dagens negative : Hadde kun sover 3 timer...

Ohoi, det er jo uansett 6-8 ukers leveringstid på de jeg så på igår.. Så.. Jeg har vel allverdens av tid :-P Det finnes ikke en nettside hvor jeg kan kikke? Leiligheten min er jo kun 50 kvm, så det hadde vært ønskelig med en sofa som ikke er lenger enn 2.40 (Da kan jeg få den der jeg ønsker) + sjeselong osv.. Jeg har caddy, så null problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoi, det er jo uansett 6-8 ukers leveringstid på de jeg så på igår.. Så.. Jeg har vel allverdens av tid :-P Det finnes ikke en nettside hvor jeg kan kikke? Leiligheten min er jo kun 50 kvm, så det hadde vært ønskelig med en sofa som ikke er lenger enn 2.40 (Da kan jeg få den der jeg ønsker) + sjeselong osv.. Jeg har caddy, så null problem ;)

Her er noen eksempler : http://lagersalget.no/galleri/

Det er en utrolig svær lagerhall med masse møbler, og som de sier på siden, så selger de og mottar varer hver dag. (Og de får gjerne kun inn f.eks 1 utstillingsmodell).

De har alt fra 2setere til 11setere (som var 3,40x2,80 hehe :p)

Ellers gleder jeg meg masse til sørlandet i sommer. har alledere bestillt sol og 20 grader ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er noen : http://lagersalget.no/galleri/

Det er en utrolig svær lagerhall med masse møbler, og som de sier på siden, så selger de og mottar varer hver dag. (Og de får gjerne kun inn f.eks 1 utstillingsmodell).

De har alt fra 2setere til 11setere (som var 3,40x2,80 hehe :p)

Ellers gleder jeg meg masse til sørlandet i sommer. har alledere bestillt sol og 20 grader ^_^

Hjertelig takk for gode råd og hjelp! Satser på at byen viser seg fra sin beste side :D I dag er det helt fantastisk her. Sol, vindstille og opp i mot 20 grader!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk for gode råd og hjelp! Satser på at byen viser seg fra sin beste side :D I dag er det helt fantastisk her. Sol, vindstille og opp i mot 20 grader!!

Skal nedover på Hove og Palmesus o_O , noen år siden sist.. men ja.. :-P Offspring kom jo i år *happy* , så da måtte jeg nesten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, da er jo været alfa og omega!! Under palmesus er det jo fantastisk å være her, møe liv og røre i byen :D

Regner med jeg ser deg der da? ^_^ Yepp, var kjekt i fjor iallefall.. været traff bra da og *bestillte selvfølgelig finværet i fjor og*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det meste jeg har løpt sammenhengende noensinne er 4km. I dag løp jeg 5,7km med snittfart på 10km/t. Jeg er ganske så fornøyd, mest av alt fordi jeg stadig blir positivt overrasket over hvor langt staheten min kan ta meg. Løping suger :hungover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...