Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Balanse i livet er viktig. Så etter å ha fått utløp for negativiteten får eg fokusere på det positive i dag...

Fått unnagjort eit legebesøk eg har venta på. Og var innom eit vennepar på veg heim :)

...og så har eg verdas skjønnaste trollungar:love: Og ein flott kjærast:love:

Og ei søster som har kunnskap om alt vanskelege juridiske barnegreier :)

(..men er fortsatt litt lei, stressa, sur og frustrert).

Fortsetter under...

Skrevet
Lykke til, og så får du innformere om alle de øvelsene gjør at du ikke kommer opp av sengen i morgen. :p

Det er det jeg er redd for :) Har trent både skuldre og triceps så er redd dette blir slitsomt ;)

Annonse

Skrevet
Hehehe. Lover ikke bra ;)

Men sikkert godt for kroppen:D

Temmelig slitsomt for armene var det, så måtte ta det litt piano.

hahah prøver og underholde meg selv mens samoberen min er bortreist :p

Trust me, det skal du klare veldig bra med GTA V. Misunner deg for at du fortsatt ikke har spilt det. Det er et episk spill :)

Bryggedag!

24L Hesjeøl klone

24L Brown ale

Bare å smøre seg med tolmod!

JA takk, begge deler

Annonse

Skrevet
Prøvde bunaden min i dag. Den passet!! Lagt på meg over 12 kg siden forrige 17. mai og var i grunn forberedt på et tårevått krise-øyeblikk, men den gikk lett igjen i livet. Eneste var at den strammet litt rundt øverst på ryggen, men dette satser jeg på at er fordi jeg har fått bredere rygg pga treningen. :)

Fine fine, Mia <3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...