Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he, første som kommenterer på det.

Rakk ikke innom systemet. Og med en liten i huset er det kjekt å drikke folkis og slippe å se dobbelt når hun skal legges.

Kan ikke trykke "liker" på den ass! Selv om jeg fatter det med hun lille så er det ikke så mye sus og dus i forskjell på 3.5 og 5.5 og det er mer smak i en "skikkelig øl".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tur i solen med en venninne i Frognerparken:love:

Og bestillt tidenes fineste hotell på Cayman Island i November, når broren min skal gifte seg. Bare wow! Utsikt og gangavstand til Seven Mile Beach, to soverom, to bad, stue og kjøkken. :happy:

Jeg kan klare å leve med det i to uker:cat::giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekket biff til middag i dag, og syns den ble perfekt stekt. [ATTACH=full]137422[/ATTACH]

Namnamnamnam...!

Var sååå godt faktisk, at den ene halvdelen jeg egentlig hadde tenkt å spare til frokost i morgen...

veeell, jeg spiste den også:p

så nå har jeg gomlet i meg en hel 660grams entrecote sammen med en halvkilo søtpotet, saus ble droppet til fordel for store mengder av et fantastisk urtesmør jeg kjøpte på bondens marked forrige helg...

Mmmm, jeg elsker mat:love:

Noen har vært utålmodig ser jeg :whistle: Forutenom det ser det perfekt ut :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag og nye uke :joyful: Hadde en god løpeuke som endte med 5.2 mil så satser på at denne uken blir like bra :happy:

Fikk sovet litt lenger i dag og skal ta en kveldsjoggtur så da satser jeg på at energien er på topp. Ha iallefall karbet meg nok opp med både taco, pizza, burger og fries og sjokoladecookies i helgen (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...