Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er prioritert som nr. 3 til å få videreutdanning blant lærerne i min kommune. Det betyr at jeg (etter all sannsynlighet) skal ta videreutdanning fra høsten av. Noe som betyr at jeg kommer til å reise noen turer til Bergen i løpet av året. Vil noen Bergensfolk bli kjent?!?! Yeeey! Nytt sted, nye mennesker, ny kunnskap og nye muligheter. Love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt overraskende, ut av det blå som de sier, fikk jeg i dag tilbudet om å ta over som daglig leder der jeg jobber nå. Det betyr ca 15000 kr mer i mnd før skatt (det betyr ikke at jeg blir rik, bare at jeg tjener jæææævlig dårlig nå). I tillegg vil jeg kunne styre arbeidstidene selv til en viss grad, slik at jeg kan fullføre graden min fra høsten av. Trodde nesten det var en aprilspøk først.

Awesome!:D stedet med den gode bursdagsmaten eller stedet med hest og øl, eller stedet jeg ikke rakk innom?:D

*Ninjaedit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er prioritert som nr. 3 til å få videreutdanning blant lærerne i min kommune. Det betyr at jeg (etter all sannsynlighet) skal ta videreutdanning fra høsten av. Noe som betyr at jeg kommer til å reise noen turer til Bergen i løpet av året. Vil noen Bergensfolk bli kjent?!?! Yeeey! Nytt sted, nye mennesker, ny kunnskap og nye muligheter. Love it!

Jeg er tidenes guide. Bare spør Aurelius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA! on a roll today :) (or on a troll-roll :eek:)

nr1: fikk min mor til å tro at eg har blitt sammen med Eksdama igjen(basicly meget dårlig forhold)

nr2: fikk mine venner til å tro at eg skal bli pappa

nr3: fikk min far til å tro at eg har tatt opp forbrukslån til å kjøpe ny bil( tungt å høre for en siviløkonom) HA

nr4: fikk bachlor gruppe til å tro at eg slutter i studiet nå, fordi eg har fått jobb HA

nr5: lurte en kompis til å tru at eg er på en Bolekur, mens eg sier BOLLEKUR(som i hveteboller) trodde han eg har begynt å juice! HAHAHA OWNAGE TODAY:hungry::roflmao::cool::wacky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Så støl i rumpa at jeg sliter med å stå opp - egentlig er jeg støl i hele underkroppen, til og med i obliques, og de vet jeg ikke hvordan jeg bruker, en gang. (y)

+ at coachen min skal snakke med sponsorene sine, for da får jeg kanskje kettlebells billig! Får med meg 14kg x 2 til italia i sommer, kommer til å bli dritgøy. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...