Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går greit, det er ikke din feil at jeg er lett å glemme :(

Nei,men det var min feil at jeg satt oppe for lenge kvelden før,og våknet tre kvarter før flybussen skulle gå:/ Da var det dessverre noen ting som jeg ikke kunne prioritere,som organisert pakking, 100% nedvask av kåk, personlig hygiene og velvære ,og å si hadet til alle de awesome folkene jeg har møtt while in BRG :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mett etter tidenes helaften igår; kyllingfilet med potetmos (mammas oppskrift, selvfølgelig) og det ble dødsgodt!

[ATTACH]137277[/ATTACH]

Etterfulgt av vaniljeis med varme bringebær til dessert og første episode av House of Cards. Den serien tror jeg at jeg kommer til å like! :happy:

[ATTACH]137278[/ATTACH]

post-14946-14440974810655_thumb.jpg

post-14946-14440974811675_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte dobbel kroppsvekt i knebøy i dag!!!!!! Veide 59kg før jeg gikk på trening og 120kg i bøy. Har ingen løftevenner å skryte til så det får bli her!! :cool::D

Ingen løftevenner? Da er de bra at på fitnessbloggen er vi alle venner xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, ja. jeg er en misforstått kunststudent som bare vil løfte vekter, mens de andre drikker rødvin! (neida de drikker øl..) så der er det jeg som er rar! Bra at vi har fitnessbloggen, da! :D

Hehe, vel, etter mye erfaring, kan jeg tørre påstå at trening er bedre enn øl :p

Beste jeg fant i farten :o

post-26841-14440974817626_thumb.jpg

VS

post-26841-14440974817957_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vel, etter mye erfaring, kan jeg tørre påstå at trening er bedre enn øl :p

Beste jeg fant i farten :eek:

[ATTACH=full]137285[/ATTACH]

VS

[ATTACH=full]137286[/ATTACH]

haha. satser på at jeg finner en måte å kombinere kunst og trening på til slutt! revolusjon (y):sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy! hvor studerer du? fitnessbloggen4--->

Ja, jeg tror ikke det er så altfor mange av oss, hehe:p

Studerer i Oslo, på Westerdals, om du har hørt om det?! Er vel teknisk sett ikke kunst, mer design ;) Men jeg vil da påstå det er ganske nærtliggende hverandre, hehe...

Hvor studerer du selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror ikke det er så altfor mange av oss, hehe:p

Studerer i Oslo, på Westerdals, om du har hørt om det?! Er vel teknisk sett ikke kunst, mer design ;) Men jeg vil da påstå det er ganske nærtliggende hverandre, hehe...

Hvor studerer du selv? :)

Yez, har hørt om Westerdals! (y) kunstakademiet i trondheim! er ganske greit egentlig, helt fritt og med mulighet til å jobbe når som helst på døgnet, så da passer det fint for meg som liker å trene på dagtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet!(y) Høres litt bedre ut enn mitt studieforløp, som er 9-15 på alle hverdager. Men det er såklart en hel haug med ekstra timer, og ideelt sett burde man bo på skolen:p

Skal jeg trene er jeg nødt til å gjøre det før skolen, eller de dagene jeg ikke jobber :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

God økt i dag, sol ute, og trening av olympiske løft, markløft og bøy med mauricio og en annen trener i morgen. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...