Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt ! må nesten ha en cellekjerne for å oppnå sarkomerhypertrofi :)

Nå kommer milliondollarquestion: Hva gjør man for å øke antall cellekjærner/satelittceller?

(bør kanskje krysspostes til Tråden for dumme spørsmål :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis! Fikk min rett før jul. Topp stemning! :)

Tviler ikke, sykt mye duppedipper! Lasta ned appen i går, rene batmobilen! :D (honk horn, flash lights:whistle:)

Hittil er det kun kjæresten som er så flink og har investert i ny bil, føler nesten den er litt min og - kan ikke la være å kjenne på følelsen, men min tid den kommer den og! :D Innen den tid har vel model X kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt overraskende, ut av det blå som de sier, fikk jeg i dag tilbudet om å ta over som daglig leder der jeg jobber nå. Det betyr ca 15000 kr mer i mnd før skatt (det betyr ikke at jeg blir rik, bare at jeg tjener jæææævlig dårlig nå). I tillegg vil jeg kunne styre arbeidstidene selv til en viss grad, slik at jeg kan fullføre graden min fra høsten av. Trodde nesten det var en aprilspøk først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...