Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Wuhuu! Kjenner ikke noe i kneet i det hele tatt så i dag skal jeg kose meg med 1 mils kveldsjoggetur!

I tillegg er det helg og oppkarbingsdag så har spist en STOR porsjon havregrøt med masse honning og kanel, sjokolade og etter jogging blir det sjokoaldeis og kokosis(viktig at det blandes så det blir som Bounty) og saftige, store chocolateschips cookies :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Våget meg inn i frivektområdet. Var ikke så mange der inne i dag, men jeg har vegret meg sånn for å gå inn der siden jeg trener alene og det aldri er jenter der. Gir meg selv en high five for den, blir sikkert lettere å gå inn der oftere nå som jeg har prøvd én gang og faktisk kom levende ut igjen :D

Og:

[ATTACH]131429[/ATTACH]

post-23648-14440969090178_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fortuity.

Mitt livs kjærlighet, Liverpool, leder 5-1 mot Arsenal (70 minutter inn i kampen). Tar som vanlig ingen seier på forskudd, men.. Jo. :happy:

post-30998-1444096909062_thumb.gif

Personlig vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg; jeg smiler, gråter, ler, roper og dør litt om hverandre. #FordiYNWA.

Og, jo - mor og far var nettopp på besøk, og fylte opp kjøleskapet med proteinkilder jeg vanligvis ikke tar meg råd til. :joyful: Ingen klager fra denne kanten, altså.

Edit: WIN. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Har lekt masterchef i dag: Ovnstekt laks med timian og hvitløk, samt blomkålpuree (blomkål, hvitløk, fløte, salt og pepper) ved siden av. Sukkerfri og proteinrik sjokolademousse til dessert, lagd på tofu og supergod.

Og du vet du er litt for glad i kettlebell når du blir glad av en livestream fra en konk :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...