Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Endelig fått tilbake matlysten. Har ikke spist et ordentlig måltid siden torsdag!

Så nå var det godt med mat!

(meeeen, har ikke penger og får ikke lønn før i mars... Så da blir det fattigstudentsmat)

[ATTACH=full]131755[/ATTACH]

Har null matlyst jeg heller, BUT THIS.

seeing-food.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan overleve den :p

Jeg synes bacon er godt, men spiser det sjeldent. Folk som elsker bacon er enten polyamorøse eller gastronomisk tilbakestående.

.......I say what what?!? :o

Edit: Var en kjapp tur på Vektertorget og trente i dag. Much wow. Such facilities. FEM racks, tre løfteplatformer, og masse snacks, som trap bars, fatbars, strikker, eleikobars/vekter, og en 1:1ratio av jenter med vektløftersko som bøyde A2G: Gutter som kvartbøyet i joggesko.

Ble jo satt ut, og endte opp med å sitte der i pausene og pervoglanet som en tulling jeg da, hadde ikke stort valg.

And i'm not sorry, not even for for a second!<3

Fikk og en skikkelig mengdeøkt på toppen av det hele, aaawyeah:D

Vet ikke hvordan vaktene mine på lysverket kommer til å bli, men det skal trenes på Vektertorget, that's for damn sure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...