Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

5. In order to see your friends, you actually have to make an effort to see your friends.

Det her, ass. Så sant. For å ikke snakke om

7. Hangovers are real. *Thinks wistfully of college when you could drink five nights a week and still function.*

Satans hangovers.

26. Remember when you were little and you thought grown-ups had all the answers? Yeah, no one knows shit.

Fakta faen

aaaaaaaaaaaaaaaaaaand finally:

24. You’d rather have five solid friends than 50 kinda-sorta friends.

¨

Kilde: jeg er 29. Kan bekrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her, ass. Så sant. For å ikke snakke om

Satans hangovers.

Fakta faen

aaaaaaaaaaaaaaaaaaand finally:

¨

Kilde: jeg er 29. Kan bekrefte.

Er 28 og blir fortsatt forundra over at klærne og koppene må vaskes, for ikke å snakke om at det må henges opp en ny dassrull når den gamle er brukt opp.

Til mitt forsvar så vasker mammaen min enda klærne mine. Av og til, når hun syns det blir for ille. Men hun mener jeg er gammel nok til å legge de på plass selv i skapet.

Hun tar så feil. De havner aldri der. Aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som alt av flybiletter og overnattinger er booket var det sannelig en glede å huske at svigers gav dama og meg 6000 kr i reisepenger som julegave til sommerferien, slik at det eneste vi behøver å betale (utenom mat osv.) er 2000 kr hver for oss, som dekker overnatting de stedene vi skal reise. Blir en billig ferie med andre ord, og det er ganske greit for to nyutdannede som også planlegger å flytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på en fin tur i skogen med bikkjene. Herlig! Elsker å bo 15 meter fra skogen:-D

Legger med noen bilder av gutta mine:) umulig å ikke bli glad av denne gjengen:)

Turbo, 10 år gammel, operert for røket korsbånd for 2 år siden. Fortsatt like sprek:)

post-31893-14440969211909_thumb.jpg

Bagger, 11 år, begynner å bli en godt voksen herremann, noe han ikke er klar over selv:P (desverre ble bildet uklart:()

post-31893-14440969212462_thumb.jpg

Gir meg mang en god latter denne gutten:P

post-31893-14440969213208_thumb.jpg

Litt grå i bartene har han blitt på 10 år, men han har fortsatt verdens kuleste funkysveis:P

post-31893-14440969213957_thumb.jpg

"Lille" Pondus på 5 år. Vakker som få, men dum som et brød:P Gullungen

post-31893-14440969214475_thumb.jpg

Turer i fin natur, pent vær og med bikkjer som ser ut som lykken selv, det er oppskriften på å få en god dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært sjuk siden torsdagskvelden. Har derfor svetta gjennom alt av sengetøy...

... Føler meg endelig forholdsvis frisk, så har nå fått en ordentlig dusj og ligger nå i reint sengetøy! Drit i alt annet. Reint sengetøy er orgasmisk. (tørrorgasme, vil ikke skitne til)

Nydusjet + reint sengetøy er dagens glade her også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sjuk siden torsdagskvelden. Har derfor svetta gjennom alt av sengetøy...

... Føler meg endelig forholdsvis frisk, så har nå fått en ordentlig dusj og ligger nå i reint sengetøy! Drit i alt annet. Reint sengetøy er orgasmisk. (tørrorgasme, vil ikke skitne til)

Nydusjet + reint sengetøy er dagens glade her også :D

Aaaaaah rent sengetøy :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...