Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Skal begynne med ny diett. The Viking Diet

Jabbing your entire body with needles is totally metal, but not as metal as the Viking life. In the Viking Diet, practitioners eat only what they can steal through violence. No smuggling, no swiping, no shoplifting: pure mayhem is how you get your nutrients. If it wasn't pillaged, put it back! Except on cheat day, when you eat salted fish soaked in lye. METAL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Det er MANDAG! :lol:

Ny start og nye muligheter! Startet med å sove ut og er nå giret til en god kveldsjoggetur når jeg kommer hjem fra jobb; Samt at jeg krysser alle krysselige deler av kroppen for at IDAG er dagen der vaskemaskinmannen klarer å fikse maskinen vår(gikk ikke forrige uke da delen som var ødelagt hadde 1:12345678906856754 del sjanse for at den kunne ødelegge en annen vital del, som den selvsagt gjorde med min Donald flaks)

Koselig å gå på cafe og vaske iblandt, men kjenner at det blir godt å kunne vaske klær hjemme nå:joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...