runforit123 Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 Wuhuu! Kjenner ikke noe i kneet i det hele tatt så i dag skal jeg kose meg med 1 mils kveldsjoggetur! I tillegg er det helg og oppkarbingsdag så har spist en STOR porsjon havregrøt med masse honning og kanel, sjokolade og etter jogging blir det sjokoaldeis og kokosis(viktig at det blandes så det blir som Bounty) og saftige, store chocolateschips cookies Aurelius, Addict og Tutogkjør 3 Siter
sjokkoninja Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 ENDELIG fått bosatt meg i Oslo! Og ny jobb fra mandag! weeeee Ole Andreas, SlayerDad, Aurelius og 3 andre 6 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 to ting; jeg fant ut at det finnes lakris-tyggis, og jeg fikk løftesko i posten Siter
Aurelius Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 fikk mine Titan Håndleddwraps i posten i dag, halvannen dag etter bestilling <3 Afterall og runforit123 2 Siter
Chrsyre Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 Taco. Ole Andreas, Krembolle, Addict og 1 annen 4 Siter
Eminator Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 i love progress økning på siste sett i benkpress økning i knebøy sett 220 x 5 kg, 230 x 3 love it love it GIGGIDY runforit123, Addict og Twen 3 Siter
SlayerDad Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 NYC og massivt etegilde der borte førte ikke til økning på vekta. Chrsyre 1 Siter
El_protein Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 Åpna en iiiiiskald carlsberg SlayerDad, Afterall og Addict 3 Siter
SterkBalanse Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 3 pullups :-D Ojive, Addict, slettet og 5 andre 8 Siter
Tåkedott Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Et vannvittig lekkert mannebein på treninga i dag. Høy og bredskuldret. I stedet for en "avslørende" singlet, så hadde han en langermet genser som overlot mye til fantasien, men den satt likevell akkurat så tight over skuldre, bryst og overarm at fantasien fint klarte å gå bananas... Addict, FitFish, TheThomas og 9 andre 12 Siter
Chrsyre Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Våget meg inn i frivektområdet. Var ikke så mange der inne i dag, men jeg har vegret meg sånn for å gå inn der siden jeg trener alene og det aldri er jenter der. Gir meg selv en high five for den, blir sikkert lettere å gå inn der oftere nå som jeg har prøvd én gang og faktisk kom levende ut igjen Og: [ATTACH]131429[/ATTACH] SlayerDad, vesen, TheThomas og 11 andre 14 Siter
LeanMachine Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Gått lang tur i SOL i dag Kjøpt lørdagsgodt til storebror dvs masse til oss foreldre for han skal dele alt han har av mat. Snile gutten min :cool: FitFish 1 Siter
Gjest Fortuity. Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Mitt livs kjærlighet, Liverpool, leder 5-1 mot Arsenal (70 minutter inn i kampen). Tar som vanlig ingen seier på forskudd, men.. Jo. :happy: Personlig vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg; jeg smiler, gråter, ler, roper og dør litt om hverandre. #FordiYNWA. Og, jo - mor og far var nettopp på besøk, og fylte opp kjøleskapet med proteinkilder jeg vanligvis ikke tar meg råd til. Ingen klager fra denne kanten, altså. Edit: WIN. Siter
Aurelius Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Sitter naglet til tvskjermen med hjertet i halsen; skiskyting. Bjørndalen har foreløpig gullmedalje... GUUUUUUD så spennende! Regina, Addict, Afterall og 5 andre 8 Siter
Pingrid Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Tvillingenes 5 årsdag er ferdig feiret sammen m alle barnehagebarna og det er (heldigvis) ett år til neste gang!!! Jeg prøver å slappe av på sofaen fordi jeg er kaputt etter nevnte bursdag, men så er det skiskyting på tv og Bjørndalen ligger an til gull. Wohooo!! Den mannen er rå LeanMachine og Aurelius 2 Siter
langaard Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 2 OL GULL!!!:happy: Afterall, Eatingmode96, Chrsyre og 1 annen 4 Siter
LeanMachine Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Skiskyting Og ski. Og langrenn. Og sånn Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Har lekt masterchef i dag: Ovnstekt laks med timian og hvitløk, samt blomkålpuree (blomkål, hvitløk, fløte, salt og pepper) ved siden av. Sukkerfri og proteinrik sjokolademousse til dessert, lagd på tofu og supergod. Og du vet du er litt for glad i kettlebell når du blir glad av en livestream fra en konk Siter
El_protein Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Billånet er nedbetalt Addict, Krembolle, Aurelius og 2 andre 5 Siter
Addict Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Thor. Say no more. Afterall, TheThomas og Tutogkjør 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.