Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Dagens glade: Drakk såpass lite at jeg var kvintessensen av edruelighet stort sett i hele kveld (dvs. kun brisen).

Dagens negative: Snakket ikke med hun supersøte som satt alene. What the hell, brain?

Du burde "drikke deg til mot", det er veldig smart. Mens du drikker tenker du "jeg vil snakke med hu, men tør ikke enda" da drikker du mer også spør du deg selv igjen "tør jeg snakke med hu nå? nope" drikk mer også tør du å snakke med hu tilslutt;) hohoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Reiser mot Italia i morgen! Er ikke fremme før på lørdag, men frem til det skal vi gjennom tyskland. På vei hjem skal vi til Berlin, yey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde "drikke deg til mot", det er veldig smart. Mens du drikker tenker du "jeg vil snakke med hu, men tør ikke enda" da drikker du mer også spør du deg selv igjen "tør jeg snakke med hu nå? nope" drikk mer også tør du å snakke med hu tilslutt;) hohoho

Jeg hater alkohol. Drikker man ikke som ung tror jeg man mister evnen til å verdsette det senere i livet, for det er så surt og jævlig og vondt. :p

Snart helg, utrolig stille på jobb, pene jenter errywhheeerrr. En kan lure på hvorfor jeg tilbrakte tid i dataspillverdener, virkeligheten er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater alkohol. Drikker man ikke som ung tror jeg man mister evnen til å verdsette det senere i livet, for det er så surt og jævlig og vondt. :p

Snart helg, utrolig stille på jobb, pene jenter errywhheeerrr. En kan lure på hvorfor jeg tilbrakte tid i dataspillverdener, virkeligheten er mye bedre.

Enig, det smaker bare høgg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater alkohol. Drikker man ikke som ung tror jeg man mister evnen til å verdsette det senere i livet, for det er så surt og jævlig og vondt. :p

Tror alle kan finne noe man liker hvis man eksperimenterer(omg plutselig husket jeg ikke hvordan det ordet skrives) med div sprit og alkohol;) er mye jeg ikke takler å drikke selv men vodka og battery/burn/red bull er drit godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror alle kan finne noe man liker hvis man eksperimenterer(omg plutselig husket jeg ikke hvordan det ordet skrives) med div sprit og alkohol;) er mye jeg ikke takler å drikke selv men vodka og battery/burn/red bull er drit godt!

Jäger + red bull er beste drikken, eller captain morgan og cola ^^ førstnevnte er skummel da, plutselig smeller det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jäger + red bull er beste drikken, eller captain morgan og cola ^^ førstnevnte er skummel da, plutselig smeller det

Hmm, never tried, ikke så stor fan av jaeger, men skal teste det ut så fort jeg får mulighet, hvordan forhold bruker du mellom jaeger og red bull a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, never tried, ikke så stor fan av jaeger, men skal teste det ut så fort jeg får mulighet, hvordan forhold bruker du mellom jaeger og red bull a?

jeg bruker 1/3 jäger og 2/3 redbull (sterkere senere på kvelden...ups:P) anbefales:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...