Gå til innhold

Doffen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    828
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Doffen

  1. Dæsken den kaka så bare syyykt god ut!!
  2. Doffen

    Dagens Glade

    Green day konsert og utepils :D Første ordentlige fridagen på ett år(y) 2 unger, hus og kjerring tar tid:p
  3. Det kommer veldig på hvor ofte du vill trene, hva du liker osv... ikke så lett å si når jeg ikke kjenner deg. Men du kan jo teste en av følgende: 1 Mandag: Hele kroppen Tirsdag: Hvile/kondis Onsdag: Hele kroppen Torsdag: Hvile/kondis Fredag: Hele kroppen 2 Dag 1: Overkropp (Bryst, skuldre, rygg, biceps, triceps) Dag 2: Underkropp (bein og mage) Dag 3: Hvile/kondis Dag 4: Overkropp Dag 5: Underkropp 3: Mandag: Push Tirsdag: Pull Onsdag: Hvile/kondis Torsdag: Push Fredag: Pull Push: bryst, skuldre, fremside lår, triceps, legger Pull: rygg, biceps, bakside lår.
  4. Jævlig høyt volum på deg og maaaange øvelser! Ville prøvd å splittet opp treningen litt mer og variert litt mere på sett/reps.
  5. Trener du alt det der 6-7 ganger i uken?
  6. Har du sjekket om du tåler (reagerer negativt) på noen av de matvarene du spiser? Tenker da spesielt på melkeprodukter og matvarer med gluten.
  7. Ett tips kan være å variere inntaket av karbs feks. 1 høy dag, 3 medium og 3 lav og se hvordan energien og styrken reagerer.
  8. Har sprengt ett par blodkar oppgjennom årene selv og aldri hatt noe ubehag med å trene tung dagen etter.. men dette kan jo være individuelt som med så mye annet. Er vel bare å ta det litt roligere om du skulle kjenne noe ubehag og kjøre på som vanlig om du ikke kjenner noe:)
  9. Mamma har vært medlem der ett par år så har prøvd de fleste av vitaminene deres. Synest produktene er gode. Send melding om det er noe mer du lurer på
  10. Har den selv og syns den funker bra:) Også er det dritkult å løpe ute med den blant folk! Anbefales(y)
  11. Mye du kan gjøre.. men hva med å feks kjøre statiske hold etter markløften?
  12. Nei.. er så løs at jeg sier ja til alle:p Om daten er en katastrofe og dama ser ut som ett takras har du hvertfall en god historie å fortelle gutta etterpå
  13. Doffen

    Ketose spørsmål

    3-4 kg er nok null stress. Følte ikke at jeg mistet noe mer på keto enn andre dietter. Men som sagt før i denne tråden.. ro litt ned på treningen og spesielt kardioen og ha en refeed dag i uken hvor du trykker i deg masse karbs. Husk også å ta noe fibertilskudd, ellers blir det ett helvete:p
  14. Doffen

    Ketose spørsmål

    Noe muskel og styrke svinn må du nok regne med.. Dette kommer selvfølgelig på om hvor mange kg du skal ned. Har før kjørt CKD med glimrende resultater.
  15. Tjaa... mange som mener at korsryggen ikke skal tøyes nettopp pga skader.. bedre å trene mye stabilisering og heller tøye hoftene. Meeen om det funker for deg er det jo gull;)
  16. Ser solid ut:thumbsup: Personlig hadde jeg kanskje byttet litt om på karbo og fett inntaket på trening/treningsfrie dager. Men Plyo har vel kanskje ikke treningsfri? Blir spennende å følge!
  17. M1: 5 egg, 1 pakke speltlomper, ca 100g havregryn og 2 scoop whey M2: 300g karbonadedeig, 150g ris, grønnsaker, tran M3: 80g casein, 2 skjeer peanøttsmør, 100g bær M4: 1 boks cc, 250g laks, 100g ris og grønnsaker Mett!!
  18. Det blir å klassifisere som legemiddel dessverre:thumbsdown: Men om du føler deg heldig er det bare å prøve:)
  19. Doffen

    Dagens Glade

    Klubben jeg trener tok 4 av 5 gull i i grappling (Østfold mesterskap) i dag:D Glad og stolt trener!
  20. Tren hele kroppen hver økt:) Typ noe som dette: Dag 1: Knebøy/frontbøy Chins/pullups Strakemark//Glute ham raises Militærpress Mage, triceps,biceps etter behov Dag 2: Markløft Benkpress Frontbøy/Beinpress Stangroing Mage, triceps, biceps etter behov Ikke noe veldig fancy greier men du får kjørt gjennom hele kroppen hver økt:) Om du vil fokusere litt på eksplosivitet kan du hive inn noen sett med frivendinger, spensthopp, high pulls osv også Anbefaler da at du gjør de øvelsene først.
×
×
  • Opprett ny...