Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarte endelig å hoppe opp 8 kassebokser på treningen tidligere i dag. De kasseboksene er av reebok som er vanlig å finne på Elixia treningssentre. Jeg vil tro 8 kasser innstilt på den laveste høyden tilsvarer rundt 110cm. Det er i hvertfall over navel høyde og jeg er 174cm. Alltid deilig med ny pers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble glad da jeg leste at Radamel Falcao er på vei til Manchester United! Selv om dette enn så lenge kun er rykter, er jeg forsiktig optimist. Falcao er vel kanskje verdens mest effektive spiss på klubblaget, og dersom han får gode spillere rundt seg kan han banke inn veldig mange mål for United. På landslaget har han ikke et like imponerende scoringssnitt, men medspillerne holder trolig ikke samme kvalitet som i Atletico Madrid.

Onsdagens rykter, uke 15 / Nyheter / Nyheter / MUSCSB - united.no

radamel_falcao_14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...