Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt kjære Manchester United tok idag seriemesterskap nummer 20 med seier over Aston Villa! Nå er det ikke engang matematisk mulig for Manchester City å ta oss igjen! Ja, og til alle Liverpool-fans - nå er det 20-18!

Ja, og hvis noen lurer - Robin van Persie er, for å sitere Aleksander Schau, "inni satans god!"

RobinVanPersieMUFC-ISIPhotos.com_.jpg

Tror ikke det var ett hår på kroppen min som ikke sto rett ut når mål nr 2 ble putta.... :woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her!

Blir smerte, men deilig

Hvordan gikk det for deg? :)

Jeg lærte at det ikke blir et optimalt benpass to dager etter et tungt ryggpass med mange sett på markløften :p ...fra nå av skal jeg dedikere mandager til ben siden ben er i fokus og mandager en en konge treningsdag etter helgens energioverskudd! (y)(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det for deg? :)

Jeg lærte at det ikke blir et optimalt benpass to dager etter et tungt ryggpass med mange sett på markløften :p ...fra nå av skal jeg dedikere mandager til ben siden ben er i fokus og mandager en en konge treningsdag etter helgens energioverskudd! (y)(y)

he he det kan være lurt ja.

gikk bra her, tok det litt med ro pga problemer med kne if rygg, men de spilte på lag. detaljer i loggboka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Det er fredag :D

2. I kveld skal jeg se dagens episode av the big bang theory, vampire diaries, two and a half men, beauty and the beast, glee og Person of Interest<3 :D:D

3. Jeg skal danse i morgen :love:

4. Skal passe verdens søteste og snilleste hund i helga :love::love::love::love:

5. Jeg jobber i verdens beste jobb :D

6. .. var det alt? Hmm, ja, det er helg :D Stort bedre blir ikke denne dagen tror jeg..

7. JO, JEG HAR FÅTT LØNNING :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hentet bilen i går hos verdens beste verksteddude :love: ny frontrute uten sprekk, og vindusheis som virker så jeg får lukket vinduet ordentlig (er vel en god måned siden sist) Finfin slutt på dagen etter å ha blitt klasketpårompaogcreepyjeginviterermegselvhjemtildegpåmiddag av en student, og sjekket opp(!!) av en villt fremmed trailersjåfør mens jeg og snupps(!!) gikk til verkstedet....Var såååå koselig å vente 2 timer på verkstedet for at bilen skulle bli ferdig :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...