Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dagens glade eller det blir mer som gårsdagens glade, men anyways it made my whole week. Jeg var ute for første gang igjen med folka og drakk etter å ha hatt en pause på 3 måneder med å drikke. Det som gjorde my night var at jeg møtte på ei jente jeg tidligere likte. Folk vil tro this is the thing, men nopp. Hehe. Jeg gikk og hilste på henne men hun gjenkjente meg ikke i det heletatt og sa hei, kjenner jeg deg egentlig? Så måtte jeg si navnet mitt, vi gikk på samme skole før og jeg likte deg før.. Så smiler hun bare, ah ja deg ja! Så lenge siden sist. Så kom den vanlige hvordan går det med deg og hva gjør du nå fortiden samtalen litt.

Så kom dette: "du ser virkelig utrolig bra ut i forhold til hva du gjorde før, blitt deilig i sammenligning til hvordan du så ut før. Så plutselig spurte hun meg du har ikke lyst å finne på noe sammen en eller annen kveld da?" Så sa jeg dette: "sorry men du likte meg ikke før, så hvorfor skal jeg like deg nå?" Så sa hun "du var alltid snill og morsom, men du manglet utseende men det har du jo nå" så sier jeg jo takk for den, men jeg fortjener noen bedre enn deg og dro etter det for å feste videre med folka og gadd ikke høre på hva hun hadde til å si til slutt.

Mange vil tenke du er ond i forhold til hevn, men jeg mener at hun fortjente det. Jeg likte henne virkelig før, hadde hun sagt ja hadde vi blitt sammen men bare pga jeg manglet på utseende i den tid (ikke at jeg mener at jeg akkurat er noe kjekk nå elno) så skal hun plutselig være interessert i meg fordi jeg har blitt tynnere og lagt på litt muskler. Overfladisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...