Tiwas Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 "biceps"... Flexer man når noen tar på den, så ER det en biceps. Location, location, location...doesn't matter SlayerDad og fitflyer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonaspa Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Sjekket vekta i går kveld, hadde plutselig startet å fortsette å gå ned i vekt etter to uker med stillstand, hard trening og marginalt mer mat enn vanlig. -35 For the win! Pedrikke, CamillaO, Aurelius og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatFighter Malm Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Får endelig hjelpen jeg trenger for å komme meg videre. Også har jeg vunnet 2 billetter til The hunger games. fitflyer, SlayerDad, Tutogkjør og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine smurfine Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 " Men dagens glade er vel egentlig at jeg våknet ved siden av noen etter å ha sovet fryktelig godt. Det er så utrolig koselig!!!!!! FatUnicorn, Aurelius, Dag og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arctic Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Endelig internett i kåken (ja, jeg er en mann som er veldig, veldig enkel å gjøre fornøyd ) Tutogkjør, CamillaO, Aurelius og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 http://www.vg.no/rampelys/tv/media/else-kaster-klaerne-paa-instagram/a/23337779/ http://instagram.com/p/vgBsWeBgPa/?utm_source=partner&utm_medium=embed&utm_campaign=photo&modal=true Dagens glade nr to: Hjemmelaget kanelbolle med påsmurt nutella:hungry: [ATTACH]153919[/ATTACH] TEW, Tonje_86, CamillaO og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TEW Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Var på date med ei som presterte å sende meg melding før daten med at jeg var gammel nok til å være faren hennes (Jesus for en innledning til en date).... Hun var søt, og daten hyggelig, men fant vel ut at hun ikke var noe for meg, så jeg tenkte jeg kunne være litt frekk, og kanskje slå litt kaldt vann i blodet hennes. Så jeg spurte hvordan det var å være på date med en gamling? Fikk til svar at jeg både så og virket yngre, kjekkere og sprekere en de fleste på hennes egen alder hun hadde møtt(som ikke var så ung). Varmet en "gammel" sjel om ikke noe annet:smug: Aurelius, Pons, Tiwas og 11 andre 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danisan Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Dagens glade var denne mailen: Your entrance ticket(s) for Qlimax 2014 have been sent to you by Paylogic. We kindly request you to download your ticket(s) and to bring a printed copy to The Gelredome. [..] Hotell & Flight tickets will be sent on the 13th of November. Hva Qlimax er? --> Tonje_86 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det er så utrolig koselig!!!!!! Spesielt når man får servert kaffe på senga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 I ekstase etter å ha vært ute i mørket og beskuet et skikkelig nordlys-show Stine smurfine, SlayerDad, CamillaO og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje_86 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Åh herregud, jeg er så misunnelig på deg nå Danisan ! Har hatt lyst til å dra på det selv i mange år nå... Danisan 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okveine Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Badstue etter trening Aurelius, SlayerDad og wingeer 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitflyer Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Militærpress-pers! LadyRainicorn, TEW, Pedrikke og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sephania Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Overlevd nok en tøff mandag! Dro hjemmefra på praksis 07.40, var ikke hjemme før 17.10... Den sene middagen ble veldig verdsatt når den endelig var ferdig <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokado Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Kveldsmaten min i dag [ATTACH]153969[/ATTACH] TEW, Danisan, slettet og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Han nye som klippet meg i dag var kjeeempeflink og supersøt. komplimenterte hårfargen min flere ganger(gjorde gamle frisøren min også i dag, hihi) og var kjempepratsom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pons Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Dette er egentlig gårsdagens negative, men velger å snu det til noe positivt i dag: i går ble jeg banket opp av en pasient på jobb. I dag ble pasienten spurt hvorfor hun gjorde dette, hvor hun svarer: "Fordi du er så ung og pen og lys i huden!". Så, jeg fikk meg kanskje en på tryne, men jeg er da i hvert fall pen og ung og lys i huden trulsho, Ole-Mats Moskvil, Tutogkjør og 16 andre 19 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Andreas Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har endelig begynt å føle meg som om jeg ikke er en komplett idiot på jobb. Og har begynt å få jobbe med ting som er gøy. Feels good. Pons, CamillaO, Kristin Charm og 13 andre 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millasob Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Fy f… det der er urettferdig. Annen stakkar ligger i to døgn med fyllesyke og angst så det holder. Holdt på å kvele nabokatta for den tråkka så hardt på plattingen da den gikk forbi og det overstimulerte tømmermennene i skallen min.… blir bare verre og verre med alderen. Vil du heller ha sukkerkick? Siste gangen eg drikker brus med alkohol, ingen sukker i flere måneder og det ender med å iche klare å sitte stille på hockeyjobb.... That much ENERGY But yeah, pretty chill Ole Andreas, Aurelius og Monarc 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Vil du heller ha sukkerkick? Siste gangen eg drikker brus med alkohol, ingen sukker i flere måneder og det ender med å iche klare å sitte stille på hockeyjobb.... That much ENERGY But yeah, pretty chill Nei takk til begge deler;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.