Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yup, økte i benkpress, på bekostning av noe… mentalt memo til meg selv om å kjøpe brannsikkert undertøy og høyabsorberende bleier neste gang jeg er stor i kjeften… ja, åsså rullator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt litt med å bli mett en liten stund. Ikke lenger for å si det sånn. Planla dårlig angående mat i dag (våknet litt sent og hadde ikke stort jeg kunne ta med i farta) og måtte få i meg ca. 2400 kcal på 2 timer. Skal bare rulle til sengen nå.

Bruk safran i maten. Det var det som holdt meg fra å bli gal på konkurransediett :)(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

post-26763-14440992758391_thumb.png

JADAAAA (hahah dessuten likte Merkulin posten jeg la ut på facebook med dette bildet)

Dessuten tagget en coach elevene sine i snatchfilmen min og ba de om å se på teknikken.<333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]154364[/ATTACH]

Mamma og minstesøster har vore på Ikea-tur og benytta sjansen til å stikka innom meg med julekalendergavane! :D

(I mitt forsvar så har eg betalt sjølv, sjølv om det er mamma som har handla... :p )

post-28967-14440992780157_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte knebøy og strakmark i dag uten å måtte krype ned i garderoben. Brukte magebelte for føste gang. Dog fortsatt 40% under tidligere nivå, men bedre teknikk. I mårra skal jeg stå opp uten at fru Stilken må hjelpe meg som hun har gjort noen ganger etter bein/ryggøkter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade er at eg oppdaga det i tide at autokorrektur på mobilen prøvde å endra "dybdestudie" til "hyrdestund" når eg skulle senda SMS til ein kollega om at han måtte ta eit møte aleine fordi eg blir opptatt i eit dybdestudie...

Kunne ha blitt småflaut... :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...