Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Var på date med ei som presterte å sende meg melding før daten med at jeg var gammel nok til å være faren hennes (Jesus for en innledning til en date)....

Hun var søt, og daten hyggelig, men fant vel ut at hun ikke var noe for meg, så jeg tenkte jeg kunne være litt frekk, og kanskje slå litt kaldt vann i blodet hennes. Så jeg spurte hvordan det var å være på date med en gamling?:D

Fikk til svar at jeg både så og virket yngre, kjekkere og sprekere en de fleste på hennes egen alder hun hadde møtt(som ikke var så ung).

Varmet en "gammel" sjel om ikke noe annet:smug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Han nye som klippet meg i dag var kjeeempeflink og supersøt. komplimenterte hårfargen min flere ganger(gjorde gamle frisøren min også i dag, hihi) og var kjempepratsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig gårsdagens negative, men velger å snu det til noe positivt i dag: i går ble jeg banket opp av en pasient på jobb. I dag ble pasienten spurt hvorfor hun gjorde dette, hvor hun svarer: "Fordi du er så ung og pen og lys i huden!".

Så, jeg fikk meg kanskje en på tryne, men jeg er da i hvert fall pen og ung og lys i huden :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f… det der er urettferdig. Annen stakkar ligger i to døgn med fyllesyke og angst så det holder. Holdt på å kvele nabokatta for den tråkka så hardt på plattingen da den gikk forbi og det overstimulerte tømmermennene i skallen min.… blir bare verre og verre med alderen.

Vil du heller ha sukkerkick? Siste gangen eg drikker brus med alkohol, ingen sukker i flere måneder og det ender med å iche klare å sitte stille på hockeyjobb.... That much ENERGY :eek:

But yeah, pretty chill :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du heller ha sukkerkick? Siste gangen eg drikker brus med alkohol, ingen sukker i flere måneder og det ender med å iche klare å sitte stille på hockeyjobb.... That much ENERGY :eek:

But yeah, pretty chill :whistle:

Nei takk til begge deler;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...