Gå til innhold

Pulverheksa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Her finnes det da utrolig mange grader. Det er jo ikke slik at alle "overvektige" man observerer ute på joggetur, har en forhistorie der de har ligget på sofaen i 10 år, spist frukost og middag på Burgerking, og hatt smågodtposen som beste venn! Det virker ut som at folk tror at alle overvektige mennesker er late og inaktive. Faktisk kan det opplyses om at mange overvektige mennesker faktisk er både aktive og sunne, men de sliter med å gå ned i vekt av ulike årsaker. Man må derfor ikke glemme at mange overvektige mennesker faktisk kan ha opparbeidet seg et sterkt skjelett, og generelt kan
  2. Stek opp Kyllingfilet, Stek opp grønn paprika og løk. Kok litt fullkornpasta- Blandt alt sammen etterpå i stekepanna, og krydre med følgende: Chilipuler ( mye om du liker sterk mat) Salt Spisskummen Litt tandori masala
  3. Ett skudd fra hofta her...men det kan kanskje være ett relevant tilskudd. Når vi eldes, så endres hormonnivået i kroppen. Menn sin testosteron faller. Kvinners kvinnelige hormoner faller. Dette er med på å påvirke HVOR fettet lagres. Om dere tenker dere om, så er små jenter og gutter ganske så like i kroppsfasong når de er små. I puberteten vokser de i hver sin retning, pga hormoner. Når de når et punkt i livet, begynner disse hormonene å falle igjen. Dette gjør at kvinner og menn begynner å få "litt samme" kroppsfasong igjen. Ikke ta det bokstavelig, vi vil alltid se forskjell på en mann
  4. Damn...du er sterk!!!:-) Jeg tror jeg bare løfter en sånn 60% av egen kroppsvekt....
  5. Hmm...er jeg den eneste jenten her som faktisk kan like thights på menn? Det har hendt ofte at jeg har sett menn med thights, som ser lekre ut. Mange av dere menn er jo såpass heldige at dere har faste spretne rumper, og fine lår. Men jeg kan jo si såpass at det kanskje er mer akseptabelt med thights under løping, enn på et styrkerom. Men har sett en fin gutterumpethights på styrkerommet også! Hadde jeg hatt like snerten rumpe, som dere menn har, hadde jeg og gått i thigts!!
  6. Jeg har stagnert i 3-4 måneder, når det gjelder å ta 1 RM i benkpress. Det kan jo komme av at kroppen ikke har vært helt restituert når jeg har testet maxløft. ( Jeg tester ikke så ofte, men innimellom for å se om jeg har blitt sterkere). Men til uka skal jeg teste igjen....da håper jeg å ha kommet 2,5 kg opp.
  7. Jeg føler at jeg absolutt spiser nok. Jeg teller ikke kcalorier ( for å beholde fokuset på sunnhet, og ikke havne i en kroppshysterispiral rundt vekt og kropp, som lett kan skje), men spiser når jeg er sulten. Jeg kan feks spise havregrøt kl 06, stikke og trene, og så være sulten igjen kl 08.00, og spise igjen. Spiser så lunsj. middag og så kvelds. Jeg har ca 5 måltider per dag jevnt over. I tillegg kanskje et lite mellommåltid ( frukt). Drikker lite sukkerholdig drikke. Velger grovbrød og rugknekkebrød om jeg spiser noe annet enn havregryn til lunsj. Middag er generelt sunn vil jeg si: g
  8. Har vært innom og sett på loggboken til en del jenter her. Jeg lar meg imponere hvor sterke mange av dere er. Det jeg lurer på er når dere løfter benkpress, bruker dere da fristang/frivekter, eller ligger dere i slikt et apparat? Jeg føler at jeg trener og trener, og ligger kanskje på sånn 42,5 kg x 6-7 reps. Og neste serie blir kanskje bare5- 6, så blir den 4. Jeg trodde jeg var sterk, og jeg er ganske kraftig bygd, men når jeg leser alt det dere andre løfter, så tror jeg nesten at jeg er svak i forhold til min kroppsbygning. Jeg løfter kun med frivekter. Så, disse vektøktene dere
×
×
  • Opprett ny...