Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

kan man "stole" på vannkildene der nede?

tviler ikke på att lokal befolkningen kanskje tåler og vaske sårene sine i vannet, men vi som ikke har skumle bakterier osv i vår vannkultur kan fort få hissige anfall av div greier.

finn en rå artist det stedet du skal være siste dagene av ferien og ta tattoveringen siste dag før hjemreise slik att du slipper dusje med ny tattoo i "ureint" vann.

selv kunne jeg aldri finni på å ta slikt i utlandet, for skeptisk til prosedyrer osv på slike "turist" steder + har finni en jeg artist jeg trives med, så da får han bare ta det som trengs av penger er jo så sjelden man gjør dette som to barns far så det er det verdt :p

men klart har du guts nok og finner en som er sykt rå(noe det garantert finnes) så kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erfaringer med tatoveringer tatt i Asia? Typ Vietnam, Indonesia, Malaysia? Skal på en lengre rundtur og vurderer å klemme inn en tatovering jeg lenge har tenkt på, men hører både og om å gjøre det der.

Gjelder vel der som alle andre steder: Hygiene, tatovørens evner, etc.

Har ikke noen anbefalinger å komme med dessverre, men ville nok vært hakket mer påpasselig enn her på berget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man "stole" på vannkildene der nede?

tviler ikke på att lokal befolkningen kanskje tåler og vaske sårene sine i vannet, men vi som ikke har skumle bakterier osv i vår vannkultur kan fort få hissige anfall av div greier.

finn en rå artist det stedet du skal være siste dagene av ferien og ta tattoveringen siste dag før hjemreise slik att du slipper dusje med ny tattoo i "ureint" vann.

selv kunne jeg aldri finni på å ta slikt i utlandet, for skeptisk til prosedyrer osv på slike "turist" steder + har finni en jeg artist jeg trives med, så da får han bare ta det som trengs av penger er jo så sjelden man gjør dette som to barns far så det er det verdt :p

men klart har du guts nok og finner en som er sykt rå(noe det garantert finnes) så kjør på.

Har en kompis som er fra Vietnam. Han tar en tattis for hver gang han drar "hjem" de er sykt fete og ikke noe å sette fingeren på. Prisen er helt latterlig lav. Vurderer å oppsøke samme artist, selv om det krever litt omlegginger i planer. Dette blir da tidlig i oppholdet så de neste dagene blir jo fort lite renslige, men det er vel ikke nødvendigvis et problem, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Jeg hadde ikke anbefalt det, med mindre du vet om en kjent artist som du elsker og bare har en sjanse til å få tatovering av. For det første, så reiser du; Hvor lenge blir du på et sted? Hvordan er kvaliteten på stedene? Får du tilgang til riktig type såpe, samt rent vann og krem tre ganger om dagen?

Problemet er også at du ikke kan gå tilbake og få fikset eventuelle feil, som de fleste tatoveringssteder gjør gratis. (dvs småting du ser når den er ferdig grodd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke anbefalt det, med mindre du vet om en kjent artist som du elsker og bare har en sjanse til å få tatovering av. For det første, så reiser du; Hvor lenge blir du på et sted? Hvordan er kvaliteten på stedene? Får du tilgang til riktig type såpe, samt rent vann og krem tre ganger om dagen?

Problemet er også at du ikke kan gå tilbake og få fikset eventuelle feil, som de fleste tatoveringssteder gjør gratis. (dvs småting du ser når den er ferdig grodd)

Kjent ern ikke, men flink, ja. Kommer til å dra videre ganske fort så riktig såpe og krem blir det fort dårlig med. Rent vann? Umulig å vite. Brukt http://www.onkelhenrys.no/ og Vesko Valchev. Sinnsykt fornøyd med han, men etter det arbeidet jeg har sett av vietnameseren står ikke han tilbake på noen måter heller.

Men ja, jeg er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Nå er den ikke helt ferdig enda, og den kommer ikke til sin rett når man står halvveis brukket over sidelengs for å få bilde av leggen sin...men jeg er i hvert fall "hundemenneske" (labradormenneske?) - her ligger det da en sort labrador og venter på at "far skal komme hjem". Akkurat slik labradorer generelt gjør. Resten av leggen skal gjøres om til "vegg" og bakpå leggen skal navn, fødselsdato og dødsdato på hundene mine stå.

[ATTACH]156445[/ATTACH]

post-28009-14440995265089_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]125502[/ATTACH]

Dette er den eneste jeg har, den er ca 15 cm lang og 1 cm høy (ser så stor ut på bildet). Veldig pen og enkel i mine øyne, og skjuler utrolig lett! Få legger merke til den før jeg sier det nærmest :)

Er det en x-files referanse? :blackalien:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh, vil ha denne på låret )-: so pretty

Meget meget pent motiv.

Dog tror jeg den trenger litt arbeid før den vil gjøre seg som tatovering, og med det mener jeg at den bør forenkles. Den er uhyre detaljert, masse små streker, og det vil ikke alltid klare seg så bra i tidens løp (om en 40 års tid).

men synes du skal gå for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Spørs hvor muslimsk du føler deg.

Jeg vet at det er fatimas hånd - men jeg vet også at man ikke er pålagt å være muslimsk eller jødisk for å bære den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...