Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er stor tilhenger av tatoveringer som er personlige, og som på en måte "tilhører" personen de sitter på. Selv har jeg ingen nå, men skal ta Explore. Dream. Discover. På foten. Mark Twain-sitat som jeg lever etter, og enten et anker, eller tro, håp og kjærlighet-tegnet til minne om min far bak øret.

Muligens klisje for andre - men de betyr mye for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAaa alt for mange planer:p

hehe jeg tok nr 2 på armen nettop, må ha en 3 og litt til for å fullføre, så jeg sitter å ser på en ufullført piece nå føles det som. Det gjør meg gal >_<

hahaha kjenner følelsen.. trodde ryggen var ferdig, meeeeen plutselig blir det jo bare fler og fler deler som jeg synes må legges til :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har en liten mistanke om at jeg ender opp med gaaaanske mye :p

hehe huff.-.

Men men

Noen har kunsten sin på veggene osv...

Samme her, har planlagt en på brystkassen etter jeg er komt i god nok form ( kan ikke ha 4 pack og drive å dra av seg skjorta for å flexe tattisen :p ), i tilleg vill jeg dekke hele ryggen japan style :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sup with all the chicks? :p and the squirrel?

Hehe, ja det er godt spørsmål. Ikke noe som har vært planlagt, rent tilfeldig :p Men, kvinner er jo vakre skapninger, så det er jo ikke rart heller da ;)

Den jeg har på armen, inkludert ekornet er jo en del av noe større som skal bli til en hel sleeve med motiver fra spill/film-verden. Darth Vader og Mario kommer inn på et senere tidspunkt. Helt tilfeldig at damen kom på armen først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tenker litt på å ta tatovering i sommer, men er usikker på hva det blir til. Ideen jeg har nevnt tidligere i denne tråden, eller noen andre som jeg har hatt i tankene den siste tiden. Begge to under her har spesiell betydning for meg, men vet ikke helt hva jeg synes om disse sitat-tatoveringene.

post-435-14440864706709_thumb.jpg

(Det skal stå "can't" i stedet for "cannot", men skrifttypen tillot ikke andre tegn enn bokstaver)

post-435-14440864785947_thumb.jpg

(Við lifum endalaust)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...