Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Definitivt Creatine Complete Extreme fra gymgrossisten. Skjønner ikke helt hvorfor de har gitt den dette navnet, men den har ihvertfall en del effektive ingredienser. Mange jeg har pratet med som har trodd det bare har vært nok et "fancy kreatin"-tilskudd. Billig er den også(2 for 249).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Widding
100mg per scoop i den originale jack3dn leste jeg. så da får du i deg 500mg koffein.

jeg vet hvertfall at jeg hadde fått en dårlig opplevelse ut av det :D

Føles ut så ein fest i starten iaffall :D

Like veldig godt horsepower og noXplode og.. MEN tror supercharge e bedre enn begge de 2. For min del iaff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Creatine Complete Extreme fra gymgrossisten. Skjønner ikke helt hvorfor de har gitt den dette navnet, men den har ihvertfall en del effektive ingredienser. Mange jeg har pratet med som har trodd det bare har vært nok et "fancy kreatin"-tilskudd. Billig er den også(2 for 249).

Hvor får du tak i 2 for 249?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack3d - dårligste pre-workout jeg har prøvd så langt (jeg har prøvd MANGE). Uforståelig for meg at den har fått en slik kultstatus. Kan være fordi folk ble tatt i dopingtest og skyldte på den, i dunno. Fordelen med den er at doseringen er lav.

NoXplode - Heftigste jeg har vært borti, men man må jo ta enorme mengder for en "normal" dosering. i tillegg smaker det forferdelig og gir sprutbæsj 10 minutter etter inntak hver eneste gang for meg.

SuperPump max - Mest behagelige jeg har vært borti av de utenlandske. God på smak, god energi og fokus, men ingen problemer. Dog folk har gitt den kallenavnet "SuperDump" så høres ut som noen har samme problem med den som jeg har med NoXplode.

jack3d funker ikke på deg fordi du er ei jente mrm...

jeg kjøpte meg superpump max i dag kun pga deg. men den var moped ja. hvor mye tar du? jeg tok 30g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra måte å miste all kredibilitet: ha på deg capsen som han karen der når du snakker vitenskap.

For meg har 3 scoops med jack3d hjulpet masse på morgentrening, spesielt med fokus. Prikkingen i kroppen på vei til gymmet er bare digg. Har brukt det i 2 måneder nå og merker mindre effekt. Tenker kutte det helt i en periode før jeg evt bruker det igjen (eller et tilsvarende produkt).

Og for å svare på det smak, "grape bubblegum" eller hva den heter er marginalt bedre enn Fruit punch, men det smaker ikke nesten drue engang. Og gugga har samme ugjennkjennelige farge som de andre smakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har personlig brukt Jack3d, SuperPump og NOxplode.

SuperPump er noe av det første jeg brukte, og følte det funka fjell. Men, så vidt jeg har fått med meg, inneholder denne (Hvert fall den gamle, SP250?) superraske karbohydrater, som lurer deg litt. Så du får en opptur tidlig i treninga, men følte ikke at den varte ut hele økta.

NOxplode - ganske likt som SP, men forskjellig ved at den ga litt mindre pump og noe mer fokus!

Begge disse to ble jeg tidlig veldig resistent mot, og jeg måtte opp på 3 scoops hver treningsøkt for å det hele tatt merke noe. Dette førte til litt løs mage noen ganger, og et waste av penger. Boksen gikk fort tom!

Jack3d er favoritten hittil. For det første, så er scoop'ene 1/4 av størrelsen på SP og NO. Boksen er dog mindre, så det blir vel ca. like mange scoops uansett. Den ga meg et merkbart bedre fokus og energi som varte ut hele økta! Jack3d tok meg fra de dagene du føler deg litt groggy og noe lav motivasjon for dagens beinøkt, til at energien, smilet og motivasjonen kom opp likt med de dagene du føler at du kan løfte både bestemor og hennes 7 barnebarn i benkpress. Hurra! NB OBS OBS!! Jack3d har vel no spor av Geranium, som ble tilført doping-lista i januar 2010, om jeg ikke tar helt feil. Selvfølgelig, hva er det som ikke står der..? Men, til obs om du konkurrerer på høyere nivå.

Det som går igjen, er at du blir resistent etter 2-3 ukers bruk. Du merker ikke store forskjeller, og det blir i de lange baner meget dyrt! Spis korrekt for å få oppturene, evt. sleng på en kaffekopp for en pangstart på økta di=D Cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må si at Jack3d er favoritten.

Har prøvd noxplode, superpump 250, metrx Amped osv.

Jack3d - Superpump 250 - noxplode - Amped etter min erfaring.

Hvor sunt dette er å bruke over lengre tid må jeg stille spørsmålstegn til, får kroppen til å yte utover vanlig yteevne vil vel øke restitusjonstiden og stressnivåene i kroppen. Men artig er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...