Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har testet ut Massacra fra Olimp? http://www.bodypower.se/sv/product/71/Massacra-1375g :)

Jeg testet denne for ca et år siden. Kan ikke huske at det gav meg noe spesielt. Og var veldig dyr.

Min favoritt PWO etter å ha testet det meste er enten Hot Blood fra Scitec:

http://helseshop.biz/ds_product_info.php/products_id/455

Eller Creatine Complete Extreme hos gymgrossisten.

Disse gir meg ekstra pump, inneholder kreatin og BCAA. Men uten at man blir "shaky" og kvalm eller "krasjer" etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange Pre Workout-pulver fra Sverige er ikke lovlig å selge i Norge. Men, betyr ikke at det er ulovlig å bruke. De inneholder frie aminosyrer, som visstnok ikke kan selges i store doser i Norge. Du kan kjøpe over 3 måneders EGET forbruk over grensa, så vidt jeg har hørt.

Jeg er litt interessert i å få tak i Muscle Pharm - Assault. Den har vært på topp i flere poll'er jeg har lest om på nettet. Har ikke sett den i Sverige, men... Må bestille fra USA eller lignende. Noen som har erfaring rundt å bestille herfra? Toll? Mengder??

Link til preworkout-supplements poll: http://nitrofatburners.com/weight-training/best-pre-workout-supplement/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei forumet!! Min første post gitt! :)

Fikk akkurat Jack3d i posten fra USA! :D vet det er flere som er skeptiske til å bestille derfra, men dette fikk jeg ikke med meg før jeg bestilte.. :p

Fikk dog selger til å krysse av for "gift" da jeg fant ut av det, selv om jeg ikke vet om dette kan ha hatt noe betydning..

Testes ut skal den hvertfall senere i dag! :rolleyes:

God treningsuke alle! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte du med kort ?

Ble varen sendt fra privatperson ?

Vareverdi under 200.- ?

Betalte med kort ja! Med Pay pal!

Kjøpte via eBay, fra Total Fitness Warehouse.. Dette sto også som avsender på pakken!

Brukeren var forøvrig "fitking" om jeg ikke husker helt feil! :)

26$, altså under 200,-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da var det ingen vits å skrive gift på den for det er uansett ikke noe å spare da 200grensen ville gjort den toll/momsfri uansett.

Merking som gave har ingenting å si til eller fra når det gjelder pakkens mulighet til å bli åpnet av tollvesen.

Vær obs på at det er tollfritt med gaver med verdi under 1000.- fra privatperson men ikke fra firma. Sendes det fra firma og merkes gave så kan man risikere at tollvesenet ringer og ønsker kontoutskrift/0.-faktura for å se om det faktisk er en gave og er det ikke det så kan det bli trøbbel. Har stått litt om det i medier i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da var det ingen vits å skrive gift på den for det er uansett ikke noe å spare da 200grensen ville gjort den toll/momsfri uansett.

Merking som gave har ingenting å si til eller fra når det gjelder pakkens mulighet til å bli åpnet av tollvesen.

Vær obs på at det er tollfritt med gaver med verdi under 1000.- fra privatperson men ikke fra firma. Sendes det fra firma og merkes gave så kan man risikere at tollvesenet ringer og ønsker kontoutskrift/0.-faktura for å se om det faktisk er en gave og er det ikke det så kan det bli trøbbel. Har stått litt om det i medier i det siste.

Ahaa! Takk for tips! :) Bestiller nok ikke mer fra USA likevel.. Tar vel turen over til Sverige om jeg skal ha mer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

kjører Crack fra myrevolution.com

Er veldig fornøyd... gir en veldig god pump å kick... kjøpte den på nordby senteret :) skal teste ripped freak når denne er tom... har en liten teori om at kroppen venner seg på pre workout produktet du bruker å er nokk ikke så dumt å bytte hver mnd. Så jeg har tenkt å prøve å skifte hver mnd uansett om jeg har mer igjen på boksen. Kan jo bruke det i en annen mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha brukt Jack3d en liten periode, er dette absolutt å anbefale! :D Føler jeg får masse energi, økt fokus og bedre humør på treningen..

[ATTACH=full]2093[/ATTACH]:D

hvorfor skal du selge boksen da?

selv har jeg fått mer og mer sansen for superpump max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...