Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Definitivt Creatine Complete Extreme fra gymgrossisten. Skjønner ikke helt hvorfor de har gitt den dette navnet, men den har ihvertfall en del effektive ingredienser. Mange jeg har pratet med som har trodd det bare har vært nok et "fancy kreatin"-tilskudd. Billig er den også(2 for 249).

Trenger man å ta vanlig kreatin i tillegg til denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg til proteinshoppen strømstad på facebook, og si hva du vil ha. Han kjører til Norge, og sender der i fra, så du trenger ikke ta noen sjangser mtp å bli stoppa i tollen, som du må om du kjøper noen annen plass. Han har alt du måtte ønske deg.. jeg anbefaler berzerk foran jack3d :)

coolio. prøver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.

Snakket med en hyggelig Patric i strømstad som kunne fortelle meg akkurat det:) Virket som en ok plass å bestille fra.

Jepp, veldig bra plass å bestille i fra, eneste minuset er at det er ganske dyr frakt. ( 300kr ) men du kan bestille veldig mange kg, så anbefaler å bestille mye om gangen, om du ikke gjør det vil det bli dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...