Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Jepp, i better bodies-butikken på ett senter der.. En smule dyrt (får det heldigvis billigere siden jeg har jobbet der :D ), men verdt det.. Skal sende deg en boks i posten neste gang jeg er i Bergen hehe ;)

Aaah, kjipt.. Men kjekt å få litt rabatter! Det hadde vært sweet, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kløingen du kjenner kommer fra beta-alaninen, det heter parathesia og jeg kan skjønne det er ubehagelig. Men jeg har aldri hørt om synlig prikker av det.

HAr vannmelonsmak på Jack3d.. den duger, selv for meg som hater smaken av syntetisk vannmelon.. Sier vel litt om de øvrige smakene :p Men ska lha Supercharge neste gang, den fantes i en utgave som faktisk smakte godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Jack3d! :) Litt rart i begynnelsen fordi jeg fikk en del prikkinger i hendene, men det går over etter litt;)

Kjøpte 1 MR (1 More Rep) for en uke siden, prøvde den i dag på tom mage, men mistet bare matlysten og ble helt rar i hele kroppen... Trodde jeg skulle besvime!:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kenneth Vassli

Har kun prøvd Jack3d å synes denne funker knall, ble litt skremt i starten av den prikkingen i kroppen, men siden de fleste andre som har prøvd den fikk det samme gikk det greit alikevell :)

Men virker som "heavy" greier. Siden det står på boksen. Maks 3 scoop pr.24 timer, og skal maks brukes 5 dager i løpet av en 7 dagers periode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være ærlig, så bare kjøpt jeg et eller annet som inneholdt koffein og som var mildt vanndrivende (slet med vannretensjon), og endte opp med T-Rex :p Funker, så da bruker jeg opp boksen før jeg evt finner på noe annet! Mottar gjerne tips fra iHerb! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
Skal jeg være ærlig, så bare kjøpt jeg et eller annet som inneholdt koffein og som var mildt vanndrivende (slet med vannretensjon), og endte opp med T-Rex :p Funker, så da bruker jeg opp boksen før jeg evt finner på noe annet! Mottar gjerne tips fra iHerb! <3

IHerb forhandler vell Jack3d blandt annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IHerb forhandler vell Jack3d blandt annet :)

...og det er vel den jeg har planer om å kjøpe også, botsett fra at jeg ike blir enig med meg selv om hvilken smak jeg skal kjøpe. Jeg tar ikke noe som er vondt, og jeg er vel pittelitt kresen ogsp. Men jeg har heller ikke noe i mot noen andre forslag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
...og det er vel den jeg har planer om å kjøpe også, botsett fra at jeg ike blir enig med meg selv om hvilken smak jeg skal kjøpe. Jeg tar ikke noe som er vondt, og jeg er vel pittelitt kresen ogsp. Men jeg har heller ikke noe i mot noen andre forslag :p

Jeg kjøpte meg Raspberry Lemonade Jack3d på nett, synes denne er helt grei, smaker ikke kjempe godt, men er jo snakk om en liten skvett som skal hives nedpå :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg Raspberry Lemonade Jack3d på nett, synes denne er helt grei, smaker ikke kjempe godt, men er jo snakk om en liten skvett som skal hives nedpå :) hehe

Nei det jo ikke så mye som skal ned, men om det smaker vondt, da tar jeg heller en del piller/kapsler med sukkerfritt syltetøy ;) Da glir de mye bedre ned, selv om jeg har null problem med å ta f.eks. 8 kapsler uten noe i det hele tatt - inkludert væske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kenneth Vassli
Nei det jo ikke så mye som skal ned, men om det smaker vondt, da tar jeg heller en del piller/kapsler med sukkerfritt syltetøy ;) Da glir de mye bedre ned, selv om jeg har null problem med å ta f.eks. 8 kapsler uten noe i det hele tatt - inkludert væske ;)

Jeg synes ikke det er vondt iallefall :)

Men fordelen med Jack3D er at det er ingenproblem å få solgt det om man kjøper en smak man ikke liker :)

Jeg har heller ingen problem å svelge kapsler, men trenger en liten sup væske for å "hjelpe" de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nei det jo ikke så mye som skal ned, men om det smaker vondt, da tar jeg heller en del piller/kapsler med sukkerfritt syltetøy ;) Da glir de mye bedre ned, selv om jeg har null problem med å ta f.eks. 8 kapsler uten noe i det hele tatt - inkludert væske ;)

C vitamin brusetablett oppi jacked funker :) (jeg har vannmelon smak og hiver oppi jordbærsmak) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det skal testes ut neste gang jeg tør å prøve det igjen - må liksom manne/kvinne meg litt opp først :p

JA det syns jeg du bør, for ikke noe smaker så møkk som sånne drinker.. Trur eneste jeg har klart å drikke "bart" er den ene smaken fra Supercharge(d)? Husker ikek navnet helt.. rosa og fin var den ihvertfall, og smakte ok! ,, Det var mannen i proteinsjappa som ga meg tipset, og siden har jeg sendt ham varme tanker før hvert glass med Jacked :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Creatine Complete Extreme fra gymgrossisten. Skjønner ikke helt hvorfor de har gitt den dette navnet, men den har ihvertfall en del effektive ingredienser. Mange jeg har pratet med som har trodd det bare har vært nok et "fancy kreatin"-tilskudd. Billig er den også(2 for 249).

brukt den i 1 år med rapid pump. beste jeg har testet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...