Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den eneste jeg har prøvd, er Jack3d. Usikker på om jeg får virkning i det heletatt. Kan ikke fatte at folk klarer å svelge den driten! Brekker meg etter hver slurk - og av den grunn står jeg heller over. Pluss at det prikker og klør over hele kroppen, og jeg får røde prikker på hendene.

Smaksmessig lurer jeg på om noen synes andre smaker er bedre? Jeg prøvde tropical fruit punch.

Har Jack3d selv med akk samme smaken, klarte meg fint med 3 skjeer, men merket at det kanskje holder med 2? Uansett syns jeg den smaker digg :p jeg blander kanskje oppi 1 dl vann på 3 fulle skjeer, fordi jeg liker det sterkt, men merker at når man blander med 1dl pr skje, så smaker det bare som god fun light saft, syns jeg, men dette er vel varierende fra person til person, etter Jack3d boksen er tom skal det prøves noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Har lyst til og prøve dette etter jack`n er brukt opp. har du prøvd det? tror jeg skal bestille fra powerbody.uk.com

Ja, men kun en uke ettersom jeg skulle av kreatinet i 14 dager følgende uke. Virket meget lovende. Bra driv og fokus gjennom samtlige treningsøkter, men personlig fikk jeg ofte en crash etterpå hvor det nesten var umulig å bli kvitt den overdrevne trettheten med mindre man tok en liten powernap. Derimot kan det være vanskelig å få fraktet inn i landet ettersom tollvesenet er temmelig strenge i disse dager.

Motstykket er Napalm fra Muscle Warfare hvor energirushet og godfølelsen varer i flere timer også etter endt treningsøkt. Ikke å anbefale dersom man trener på kveldstid though.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Better Bodies i Bergen.. :D Har vært Oslo rundt for met-rx produkter men jeg finner absolutt INGENTING.. Ikke noe særlig utvalg i norske nettbutikker heller. Kjedelig

Åja, det er såpass langt unna! Regner med at man må til butikken for å få tak i den og? Det er helt håpløst å finne produktene deres i Norge, så om jeg hadde fått tak i en boks Amped hadde jeg blitt glad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men kun en uke ettersom jeg skulle av kreatinet i 14 dager følgende uke. Virket meget lovende. Bra driv og fokus gjennom samtlige treningsøkter, men personlig fikk jeg ofte en crash etterpå hvor det nesten var umulig å bli kvitt den overdrevne trettheten med mindre man tok en liten powernap. Derimot kan det være vanskelig å få fraktet inn i landet ettersom tollvesenet er temmelig strenge i disse dager.

Motstykket er Napalm fra Muscle Warfare hvor energirushet og godfølelsen varer i flere timer også etter endt treningsøkt. Ikke å anbefale dersom man trener på kveldstid though.

Har du prøvd jack3d og får du crash av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det er såpass langt unna! Regner med at man må til butikken for å få tak i den og? Det er helt håpløst å finne produktene deres i Norge, så om jeg hadde fått tak i en boks Amped hadde jeg blitt glad :D

Jepp, i better bodies-butikken på ett senter der.. En smule dyrt (får det heldigvis billigere siden jeg har jobbet der :D ), men verdt det.. Skal sende deg en boks i posten neste gang jeg er i Bergen hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Better Bodies i Bergen.. :D Har vært Oslo rundt for met-rx produkter men jeg finner absolutt INGENTING.. Ikke noe særlig utvalg i norske nettbutikker heller. Kjedelig

litt off topic men når du var innom better bodies bergen du la ikke tilfelldigvis merke til om de har noe bra utvalg i under armour klær?

er så lenge siden jeg har vært innom der og har leitet litt på nett men vil gjerne prøve først:)

og siden jeg poster her da, favoritten min er hemo rage konsentrat meget potente saker, prøver og ikke bruke den for ofte hehe,

på en god annenplass er rett og slett bare kaffeine tabs, 200mg`ene til prolab f.eks for usle 50-80kr el noe sånt for 200stk de er ganske bra krutt i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd jack3d og får du crash av det?

Nei, har ikke testet ut jack3d, men vet at den orignale formelen inneholdt små doser av 1,3 Dimethylamylamine som man forøvrig også finner i både craze og napalm. Heftige saker. Vil ikke anbefale det dersom man ikke har opparbeidet en høy toleranse for stimulanter i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, bare lurte pga jeg bruker jack3d og følte jeg hadde en noen små "crash" i begynnelsen men får det ikke nå. snart brukt opp en boks og fynker bra så lenge leg ikke bruker det i 4 uker i strekk da blir jeg vandt til det... og har lyst til og prøve noe nytt annet pre-workout. tror jeg skal prøve en "Craze" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, bare lurte pga jeg bruker jack3d og følte jeg hadde en noen små "crash" i begynnelsen men får det ikke nå. snart brukt opp en boks og fynker bra så lenge leg ikke bruker det i 4 uker i strekk da blir jeg vandt til det... og har lyst til og prøve noe nytt annet pre-workout. tror jeg skal prøve en "Craze" :)

Interessant. Hold oss oppdatert dersom du prøver det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic men når du var innom better bodies bergen du la ikke tilfelldigvis merke til om de har noe bra utvalg i under armour klær?

er så lenge siden jeg har vært innom der og har leitet litt på nett men vil gjerne prøve først:)

Lenge siden jeg var der men er litt cold gear/heat gear; en/to longsleeve-typer, tre fire tskjorte-typer, to buksetyper osv.. Pluss noe boxergreier/hoodies. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...