Gå til innhold

Den store styrketreningsmusikk-tråden!


Keegil

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Annonse

Vet at denne tråden ellerede finnes Hva hører du på nå? Men jeg er mer interessert i å vite hva folk hører på, på trening. Selv er jeg drittlei av Rihanna og gabrielle som blåser ut av høyttalerne på treningssenteret. Og gud bedre de dagene jeg går tom for strøm eller glemmer ipoden hjemme.

Uansett, post gjerne dine topp 10 på trening, enten det er Rihanna eller Rob Zombie.Kanskje andre snapper opp litt god treningsmusikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at denne tråden ellerede finnes Hva hører du på nå? Men jeg er mer interessert i å vite hva folk hører på, på trening. Selv er jeg drittlei av Rihanna og gabrielle som blåser ut av høyttalerne på treningssenteret. Og gud bedre de dagene jeg går tom for strøm eller glemmer ipoden hjemme.

Uansett, post gjerne dine topp 10 på trening, enten det er Rihanna eller Rob Zombie.Kanskje andre snapper opp litt god treningsmusikk ;)

1. Korn- coming undone

2. Disturbed -stupify

3. Prodigy - omen

4. Offspring - original prankster

5. Queen - don't stop me noe

6. Metallica - 2x4

7. System of a down - f**k the system

8. White Stripes - seven nation army

9. Proclaimers - I'm gonna be

10. Kvelartak - Bruane brenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at denne tråden ellerede finnes Hva hører du på nå? Men jeg er mer interessert i å vite hva folk hører på, på trening. Selv er jeg drittlei av Rihanna og gabrielle som blåser ut av høyttalerne på treningssenteret. Og gud bedre de dagene jeg går tom for strøm eller glemmer ipoden hjemme.

Uansett, post gjerne dine topp 10 på trening, enten det er Rihanna eller Rob Zombie.Kanskje andre snapper opp litt god treningsmusikk ;)

1. Pantera - Walk

2. Sepultura - Rahtamahatta

3. Motörhead - Ace of Spades

4. Iron Maiden - The Wicker Man

5. Black Flag - Rise Above

6. The Misfits - Dig up her bones

7. Anthrax - I Am the Law

8. Pantera - Fucking Hostile

9. Anthrax/Public Enemy - Bring da Noize

10. Anti-Nowhere Leauge - So What

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...