Jump to content

kallleee

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About kallleee

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 10/08/1995
  1. Hei jeg lurer litt på om man burde regne bmr med vekta man ser når du veier deg, eller burde man finne fett % og trekke fra det? 83 kg på vekta, 73 kg når jeg har trukket ifra fett % Takk for svar☺☺
  2. Hei lurer på noe ang. Repetisjoner og sett hvis programmet for eks. står som det her : Knebøy: 5 x 5 reps Markløft: 1 x 5 reps Hvis jeg for eks. Klarer 5 reps akkurat med 100 kg på stanga å det står 1x5 (ett sett er vel litt lite ?) og 5x5 (kjøre med samme tyngde på alle settene ? ) noen som gidder å forklare er litt forvirret etter å ha lest litt rundt. Takk for svar
  3. Hei lurer på noe ang. Repetisjoner og sett hvis programmet for eks. står som det her : Benkpress/skråbenk: 5 x 5 reps Dype knebøy: 1 x 5 reps Hvis jeg for eks. Klarer 5 reps akkurat med 100 kg på stanga å det står 1x5 (ett sett er vel litt lite ?) og 5x5 (kjøre med samme tyngde på alle settene ? ) noen som gidder å forklare er litt forvirret etter å ha lest litt rundt. Takk for svar
  4. Men om den turnusen pågår i noen uker da vil det fortsatt ikke ha noe å si ?
  5. Er muring vi skal holde på med så blir nok fysisk men, må passe på å spise nok og riktig da takk for svar
  6. Hei! lurer på en ting, er usikker på om dette er rett tråd men, spør allikevel Starter snart på en jobb i et fjell, der kommer vi til å arbeide 9 dager på og og ca 7 dager av i en periode. så lurer litt på om man mister mye styrke på 9 dager eller om det går å hente seg inn igjen de dagene jeg har fri.
  7. Okey må vell prøve å kutte ned litt da å se men antall reps og sett da ser greit ut ?
  8. Alder: 19 i oktober Kjønn : gutt Høyde : rundt 174 kroppsvekt: ligger mellom 80- 83 Markløft 1x130kg, knebøy 1x100Kg, benkpress 85 kg Har trent i styrke i rundt 1,5 år nå men i starten droppa jeg markløft og knebøy av en eller annen grunn...:/ så begynte ikke med det før litt før julen i 2013 Hovedmålet med treningen er styrke og muskelvekst Trener 4 dager i uka Har nylig gått over fra rundt 10-12 rep til 3-6 rep. Tirsdag A, Torsdag B. Fredag A, Søndag B Lurer litt på hva dere synes om den Trening A Pullups 5x3-5 + Kg Stang Roing 5x3-5 Kabel roing 5x3-6 Good Morning 3x 12 Markløft 4x3-5 Bicep Curl Ez/ rett stang 3x3-5 Hammercurl Skråbenk 3x3-5 Kabelcurl 3x3-5 Situps 3x10 Kabel rotasjon 3x3-5 Litt usikker på om det er navnet på øvelsen men. Situps med beina til værs 3x10 Trening B: Knebøy 1x10, 4x3-5 Leg Extension 3x8 Leg Curl 3x8 Tåhev 3x3-5 Benkpress 1x8, 2x3-5 Manual Flyes 3x3-5 Skråbenk Manualer 3x3-5 Skulderpress Stang/ manual 1x10, 3x3-5 Sidehev 3x4-6 Shrugs manual / smith maskin 1x10, 3x6-8 Dips 1x10, 1x5 +kg, 2x3-4 +kg Franskpress 1x10, 3x3-5 Kickbacks kabel 3x3-5
  9. er ikke sikker på om den er lagt ut tidligere, men denne er god!
  10. pumped by Karl Oskar Solli on Spotify Rundt 80 sanger )
×
×
  • Create New...