Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller kvinnfolk som absolutt skal ha så lav bukse at de viser sin lille rosa blonde-g når de bøyer seg. Hallo? Jeg mener.. Synes dere gutta det er tiltrekkende?

Om det er på ekstremt retusjerte småfrekke bilder i FHM så ja, om det er på en evt kjæreste hell no! Jeg assosierer i allefall ikke g-streng midt oppe på ryggen med romforskning eller master-i-whatever :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er på ekstremt retusjerte småfrekke bilder i FHM så ja, om det er på en evt kjæreste hell no! Jeg assosierer i allefall ikke g-streng midt oppe på ryggen med romforskning eller master-i-whatever :p

Jeg har master i romforskning, har jeg da lov?

(Nei, jeg går ikke med g-streng oppetter ryggen, jeg bare lurer ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har master i romforskning, har jeg da lov?

(Nei, jeg går ikke med g-streng oppetter ryggen, jeg bare lurer ;) )

Det var egentlig satt veldig på spissen for å illustrere et poeng, men ok, er du rakettforsker er det lov :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bukser med høyt liv, både de i ola og de i vanlig stoff...

post-36-14440823376168_thumb.jpg

post-36-14440823376463_thumb.jpg

Men jeg syntes ikke det er så veldig fint dersom man er veldig lav. Overkroppen blir forkortet, og er man lav i utgangspunktet, så får man så sinnsyk liten overkropp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så bra at du skriver dette, mange jenter tenker gjerne at jeg er ikke tynn nok til å gå med det eller det.. Booster selvtillitten at gutta vil ha former, for det har vi masse av! Motebildet har skylden for et forvridd selvbilde til mange damer, uten at det er hold i realiteten i heletatt..:)

Jeg føler jeg er for tynn til å gå i tights så jeg bruker det ikke.. Kanskje til kjole med støvletter men da blir det en annen type tights :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er meningene deres om høstens trend da, med

stor strikkegenser og strømpebukse?

Nå syns jeg det er greit med strikkegenser og tights, men digre gensere er ikke pent uansett. Jeg syns en ettersittende eller nesten ettersittende strikkegenser er mye penere enn en stor en. Da ser man i alle fall kroppen da :D

Strømpebukse er greit, men jeg ville heller ha bytta den ut med en litt tykkere strikka tights som minner mer om en bukse.

Men meg om det. Jeg føler meg alltid drit tynn i tights så det er ikke min greie.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...