Derpedino Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har lenge lurt på om han får på seg tskjorter i det store og det hele.. Det der var en T-skjorte helt til Arild flexet... Inspired, Fing3rs, Silje Marie og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Gammel som jeg er må jeg vel legge til Ove Rytter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Plyo, uten tvil. Ingen over, ingen ved siden - alle under Plyo, Kenan, Viktoria Moen og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Plyo, uten tvil. Ingen over, ingen ved siden - alle under Jeg liker ikke tanken på å være under andre menn. Kan jeg få bare være et annet sted? Tor og Plyo 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaraM Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Føler rett og slett for å være litt opprørsk (siden alle bildene så langt er i samme stil) og poste bilder av mine kroppsidealer. Ballerinaene. Jeg liker muskler, men for meg er dette målet. Syns det trengs litt variasjon i denne tråden, det finnes tross alt forskjellige tolkninger av hva idealkroppen er. Bare fordi alle så langt har lagt ut ekstremt muskuløse bilder, betyr ikke det at det bare er et fasittsvar. Therese H og Tor 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgit Sorteberg Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Michelle Levesque har drømmekroppen!(og vet hvordan hun skal vise den!) Pewpew, Lennart, Kenan og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpedino Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Denne mannen er faen ikke tam... Kenan, OOyea, 8687766 og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria Moen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Føler rett og slett for å være litt opprørsk (siden alle bildene så langt er i samme stil) og poste bilder av mine kroppsidealer. Ballerinaene. Jeg liker muskler, men for meg er dette målet. Syns det trengs litt variasjon i denne tråden, det finnes tross alt forskjellige tolkninger av hva idealkroppen er. Bare fordi alle så langt har lagt ut ekstremt muskuløse bilder, betyr ikke det at det bare er et fasittsvar. Gøy å se at noen har litt andre meninger om den ideelle fysikk! Må si meg litt enig med deg, mange ballerinaer har en veldig pen kropp! SaraM 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gliffberg Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Gammel som jeg er må jeg vel legge til Ove Rytter... Rått med det lille beltet! Bare sånn for å gjøre midja ekstra smal lizzm... Håper dette blir en "future look"!:thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wheysted Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 daniel777, Kristian, Andrea Rostad Halsan og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LexTalionis Drag Z Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Larissa Reis Kunne ikke vært mere enig - hun er fatastisk og hun har alt!!!! :D Camillam og Espen Espelund 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Haugen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hun er en av de fineste jentene i verden etter min mening! Robert André, SaraM, Espen Espelund og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brukernavn007 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg liker ikke tanken på å være under andre menn. Kan jeg få bare være et annet sted? Hahahaaa:rofl: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidi Jeanette Meborg Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 [ATTACH=full]32[/ATTACH] Dette er hva jeg mener er nær en fasit. Legenden Zyzz Og der var det nesten så jeg ble hetero.. Taker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smoit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hun er en av de fineste jentene i verden etter min mening! Mjeeh, for lite former Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Haugen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Mjeeh, for lite former Ja noe enig. AAALT for små pupper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smoit Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ja noe enig. AAALT for små pupper! Og for tynne bein/for smale hofter! sara85 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Haugen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 I mitt hode er hun perfekt! Smoit 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titanium Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 + Jeg sier noe som dette! Aner ikke hvem jentene er, men de gir meg lots of motivation! Jeg er ikke en stor fan av veldig mye muskelmasse, for meg holder det å være veltrent. Dette er favorittene mine. S.O.T, slettet1, User123 og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Syns det er vanskelig å ha en "fasit" på den ideelle fysikken. Gorehead, Forsvarsdama5.0, Stig Ingebrigtsen og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.