Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

522679_215049238605499_107648636012227_360033_263952721_n.jpg

Det er sjeldent jeg finner noen som har "drømmefysikken", da jeg alltid har "ettelleranna" jeg vil ha annerledes, i tillegg til at jeg ser lite poeng i å "se ut som noen andre" ---> men fy, det hadde ikke gjort noe å spille volley på stranda med denne kroppen...

Annonse

hehe...det er fysikken å poste dagen etter han ble utestengt for 9 måneder ;)

Hehe, sant nok. Orker ingen stor diskusjon om han er/var ren eller ikke, men bildet jeg postet er fra UFC 141 weigh ins hvor han fikk godkjent dopingtest og konkurrerte :)

Om man kan stole på det han sier, er jo så klart helt usikkert, men det han sier selv i forhold til utestengelsen han akkurat fikk er følgende: I aggravated an old rib injury on my left side. My doctor prescribed, and I accepted, an anti-inflammatory medication that was mixed with testosterone. I was completely unaware that testosterone was one of the ingredients in the medication. Although I was unaware, I do realize it is my job to know what I am putting into my body.”

http://www.sherdog.com/news/news/Alistair-Overeem-Officially-Withdraws-from-UFC-146-Blames-Failed-Test-on-Prescribed-Medication-42123

Latterlig at de skal dopingteste folk hele jævla tia, hadde gledet meg som faen til den kampen helt siden han slo Bork Laser.

Edit: synes forøvrig dana er en dust som ikke godtar unskyldningen til reem, men ufc 146 blir nok epic uansett, Dos Santos mot Mir, og Velasques mot Silva :)

Latterlig at de skal dopingteste folk hele jævla tia, hadde gledet meg som faen til den kampen helt siden han slo Bork Laser.

Stort sett alle i MMA og andre kontaktsporter bruker *noe* for å komme seg gjennom skader og overtrening. Men...likhet for loven. Selv skulle jeg gjerne sett en liga der de kun testet etter smertestillende, amfetamin og kokain og resten var fritt frem - jeg vil ha action og underholdning ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...