Gå til innhold

Livsstil + kjæreste?


Tina90

Anbefalte innlegg

Jeg er singel, akkurat endret matvanene og lagt om treningen. Venner og familie synes det er litt mye, men aksepterer det.

Jeg klarer ikke å la være å tenke på hvordan det blir hvis jeg treffer en fyr jeg liker. Kommer jo til å skremme han bort med alt dette, hvis ikke jeg klarer å få han til å bli me såklart :rofl:

Jeg bor på et lite sted, med en haug late og alkoholglade folk.

Noen som har tenkt samme tanken? Eller evt fått det til å fungere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal sies at kjæresten trener like mye som meg, og spiser mye mer, han sliter ofte med å få i seg nok mat, så han kan hive innpå noen baguetter m/ nugatti etc om han vil det :)

Haha, unge gutter og forbrenningen deres, altså :)

Helt enig i alt du sier! Dersom kjæresten er verdt det støtter han deg 100% uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel, akkurat endret matvanene og lagt om treningen. Venner og familie synes det er litt mye, men aksepterer det.

Jeg klarer ikke å la være å tenke på hvordan det blir hvis jeg treffer en fyr jeg liker. Kommer jo til å skremme han bort med alt dette, hvis ikke jeg klarer å få han til å bli me såklart :rofl:

Jeg bor på et lite sted, med en haug late og alkoholglade folk.

Noen som har tenkt samme tanken? Eller evt fått det til å fungere? :)

Altså, jeg hadde nok skremt vekk eventuelle beilere allerede FØR jeg la om kosthold og trening jeg:P Så nå er det nok helt umulig. Men jeg har innfunnet meg med at jeg kommer til å bli en gammel, ensom kattedame:) Ingen menn vil kunne orke å være sammen med meg over en lengre periode. Såå, jeg har gitt opp kjærleiken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det samme jeg også.. KAN man leve med en som ikke forstår seg på kaloritelling og 2 x cardio pr dag i x antall uker? Jeg tror det! Jeg kunne aaaaldri vært sammen med en som ikke rørte seg på noe som helst vis.. ikke nødvendigvis på gymmet, trener mer enn gjerne aleine.. men ski, sykkel, klatring, svømming, boksing eller whatever! :D Men foreløpig er dette rent hypotetisk, da ingen har klart å overgå skole, jobb og trening som mine hovedinteresser.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Driver å innvolverer meg med en kverulant av dimensjoner. Heldigvis for meg forstår han hvor viktig helse og trening og sånn er for meg, og heldigvis så liker han fisk bedre enn junk. Han har fotballen som udiskutabel hobby, jeg har styrketrening som udiskutabel hobby, også kan vi springe intervaller sammen i parken. Dooog, av hans 1120 venner på facern så er det mange som hele tiden kverulerer på sunn mat, lavkarbokost, grønnsaker, vekt etc. Forferdelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart en fyr som spiser junk og cola hver dag, mens jeg trener og spiser havregrøt.. Men så trenger jeg heller ikke en som trener hver dag og er superflink og opptatt av kosthold etc. Det fins en mellomting :)

Men! En fordel er om vi spiser ca samme mat, og har noenlunde den samme tankegangen om hva som er bra og ikke.Det var ikke en suksess når typen gikk på lavkarbo og jeg ikke gjorde det, for å si det sånn :p

Mange av dem på treningssenteret er jo som regel over snittet interessert i trening og kosthold, så det er det jo en sjekkearena for den som er såpass tøff;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på det samme selv, hehe. Så for min del hadde det vært best (og lettest) å ha en kjæreste som har opptatt av kosthold og trening. Da har man jo samtidig en del like interesser man kan dele. Når jeg tenker meg om så MÅ han faktisk ha interesse for å holde seg i form. Kostholdet er lettere å inndoktorere han med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel, akkurat endret matvanene og lagt om treningen. Venner og familie synes det er litt mye, men aksepterer det.

Jeg klarer ikke å la være å tenke på hvordan det blir hvis jeg treffer en fyr jeg liker. Kommer jo til å skremme han bort med alt dette, hvis ikke jeg klarer å få han til å bli me såklart :rofl:

Jeg bor på et lite sted, med en haug late og alkoholglade folk.

Noen som har tenkt samme tanken? Eller evt fått det til å fungere? :)

Når vi mannfolk først faller for ei jente så er det fasinerende hvor mye sær oppførsel vi tolererer, så jeg ville ikke bekymret meg for mye. :D Beste løsningen er vel uansett å finne en fyr som deler din livsstil. Regner med drømmemannen din ikke er en lat, alkoholglad sofagris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke behøve å velge en dårligere livsstil for å tilfredsstille en eventuell kjæreste. Tror nok uansett sjansen er større for at han er med på det, når han ser hva det gjør med deg :) Blir han skremt av å leve sunt har du ikke funnet deg mye til kar dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi mannfolk først faller for ei jente så er det fasinerende hvor mye sær oppførsel vi tolererer, så jeg ville ikke bekymret meg for mye. :D Beste løsningen er vel uansett å finne en fyr som deler din livsstil. Regner med drømmemannen din ikke er en lat, alkoholglad sofagris?

Drømmemannen er vel stikk motsatt ;) Får lete etter han på gymmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooh! Om jeg treffer ei jente som er glad i å lage sunn mat er det lett å konvertere meg. Frem til da spiser jeg semi-sunt og koser meg med det :D

Søknad om posisjon som kok...kjæreste, mener jeg, sender som privat melding! Jeg stiller med leilighet med bra kjøkken og stasjonsvogn. Du stiller med gode kunnskaper på kjøkkenet og personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh! Om jeg treffer ei jente som er glad i å lage sunn mat er det lett å konvertere meg. Frem til da spiser jeg semi-sunt og koser meg med det :D

Søknad om posisjon som kok...kjæreste, mener jeg, sender som privat melding! Jeg stiller med leilighet med bra kjøkken og stasjonsvogn. Du stiller med gode kunnskaper på kjøkkenet og personlighet.

Hahaha, jeg liker det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av , du trenger ikke beskymre deg.

Gutta/menn er stortsett veldig fornøyd bare de slepper å lage mat de,

så da tåler de gjerne litt sær mat så lenge de slipper å lage den og at du ikke serverer trankake med tunfisk kompott :rofl:

For min egen del ble jo ting bedre på den fronten etter jeg fikk sære matvaner og begynte å trene minst 5 dager i uka :p

Så det er alltids håp uannsett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så definitivt tenkt tanken selv!

Det kan bli vanskelig om jeg får en matglad kjæreste som disker opp med kaloribomber av noen dødsgode middager (luksusproblem), og det kan bli vanskelig om han ikke digger at jeg er streng med kost og trening. Jeg tenker å være såpass kjip at om ikke fyren aksepterer at jeg trener mye og vil spise riktig (samt være hjemme relativt ofte i helgene), så er han ikke fyren for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart en fyr som spiser junk og cola hver dag, mens jeg trener og spiser havregrøt.. Men så trenger jeg heller ikke en som trener hver dag og er superflink og opptatt av kosthold etc. Det fins en mellomting :)

Men! En fordel er om vi spiser ca samme mat, og har noenlunde den samme tankegangen om hva som er bra og ikke.Det var ikke en suksess når typen gikk på lavkarbo og jeg ikke gjorde det, for å si det sånn :p

Mange av dem på treningssenteret er jo som regel over snittet interessert i trening og kosthold, så det er det jo en sjekkearena for den som er såpass tøff;)

Henger meg på denne.... det er ikke veldig viktig at vi spiser/gjør det samme, men at han er tilnærmet lik.

Singel jeg også, kunne tenkt meg en aktiv, treningsglad kar, som hadde samme syn på kosthold som meg selv.. Så da får vi se da om han finnes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...